Translate

7 Şubat 2014 Cuma

2122.bölüm..

maruf-- toplanma zamanımı şimdi.. arkadaş bir ay sonra diyordu da..

tuna-- evet ..bizim portakallar,bir ay sonra toplanacak ..bu erkenci,bir cins..
ilter-- budama zamanında,haber verirsiniz değil mi.. irem hanım..
irem-- tabi ki..
bekir-- övdüğün kadar varmış, doğrusu..babanla.  konuşursan,aşılamak için.. izin istediğimi söyle..
irem-- peki ,söylerim..

cris-- bak,nereden nereye.. İspanyadan,Adanaya geldim..
daha bahçenizi görmeden.. portakalı yedim.. gerçekten çok güzelmiş.. irem..
irem-- yaa,kısmet işte. ben olmasamda,güngör beyle gidip..
dalından koparabilirsin cris..
elizabeth-- güngör bey evet diyin,evet diyin..

kahkahalarla güldük..


burhan-- tuna bey,nail rahatsızmış.. durumu çok mu kötü..
tuna-- kötüydü de,iyileşiyor.. yarın doktorlar izin verirse..
çiftliğe götüreceğim.. görürsün,sende..

burhan-- maalesef ,erkenden gitmem lazım..
irem-- sen maxle tinayı görmeden mi ,gideceksin.. burhan..

burhan--  (gülümseyerek)ben çiftliğe uğradım..akif beylere gittim..
maxle tinayı da görüp ,öyle geldim irem hanım.. çocuklardan,kurtlardan çok zor ayrıldık.. mükemmel olmuşlar..
nedim-- kurtlar cevap veriyor.. yakında konuşacaklarını düşünüyoruz ,burhan..
behzat-- evet,hayran oldum.. sizi tebrik etmek lazım..

burhan-- sağolun.. onlar çok özel,kurtlar..  çok özel de,eğitim aldılar
ama sahibinin davranışıyla ,kurduğu iletişimle gelişir.. farklılaşırlar..
hüner,bende değil yani.. irem hanımın konuşturmasını,bende bekliyorum..

irem-- (güldüm ) ben birşey yapmadım ki.. sen harika eğitmişsin zaten..  tanıtmadığım halde.. herkesin ismini biliyorlar.. max kendisi karar verip.. şüphelendiği kişilerden korumak için..kucağıma çıkıp,oturabiliyor..   tinaya,max erkek arkadaşın mı diyince utanıp,gözünü kapatabiliyor.

burhan-- gelişme dediğim buydu,işte..
tuna-- burhann,sen köşke nasıl girdin.. ali bey,seni tanımıyor da..

Hiç yorum yok: