Translate

6 Şubat 2014 Perşembe

2117.bölüm..

philip-- şey,ben sana birşey söyleyeceğim ..liz şimdi konu etme dedi ama seni göremiyorum ki..
irem-- söyle philip,neymiş..

philip-- varisimiz yok,bildiğin gibi.. doğru insanı ,biraz geç bulduk..
 elizabeth ,anaokulunda çocuk özlemini gideriyor..
ben de,farklı birşey yapmak istedim.. .. vasiyetimi değiştirip,mal
varlığımı umut vakfına bağışlayacaktım ..
irem-- philip,liz haklıymış.. lütfen bana vasiyet falan bahsetme..
özellikle de,şimdi..

philip-- dur canım.. çok şükür,sağlığım yerinde.. çok zor ve uzun bir hayatın sonbaharında, aşkı buldum.. bırakıp,gitmeye niyetim yok.. ama vasiyet demeden de,anlatılamıyor..
irem-- olsun.. aklım ,ruhum karışık.. hiç zamanı değil,inan ki..
gelecek hafta konuşalım,tamam mı..

philip-- tamam.. (gülerek) konuyu değiştireyim.. derya çok şaşırttı beni.. ne kadar güzel,ingilizce öğrenmiş.. tüm samimiyetimle,tebrik ettim..
irem-- derya mı,öğrenmiş.. haberim yok.. (turgutun dediği aklıma gelince ) tamamm.. sürpriz buymuş demekk..
philip-- o halde,yine bilme sen..
irem-- (gülümsedim) evet,bekleyeyim de.. sürprizin tadını çıkarsın..
seninle konuşurken,yanlız mıydı.. saidin ,bilip bilmediğini..
anlamak için sordum..
philip-- yanlızdı.. sarayda konuştuk..

pistin etrafından dolaştık..
masamızda da,sadece tuna oturuyor..  yanına gelince..
philip-- sağol tuna..
tuna-- rica ederim,philip..

bekir--  tuna,irem.. philip,hadi gelin artık..
philip--  tamam..
irem-- (ellerimi uzattım tunaya.. tuttu.. )aşkımm..
tuna-- (kalkarken ) çok geciktinn..
irem-- evet,maalesef öyle oldu..
tuna-- (elini belime koydu )çadır istiyorlarmış,maruf anlattı bana..
"karın çok uyanık.. ihtiyacı iyi gözlemlemiş.. philip modellerini
o çizdi,aksamını da özel yaptırıyor diyince  şaşırdım.. çok kullanışlı ve sağlamdı.. philip de,hatasız dikmiş.. bu kalitede çadır üretirse..
bir numara olur.. hiç alakasız işler seçiyor, başarıyor..ama aksamı
nereden biliyor ki.." dedi..
bende,çadırı..aksamı o bilmeyecekte kim bilecek..  daha konforlu ve sağlam olması için.. kullanan kişinin model çizmesi,aksamını yaptırması gayet normal.. ticari yeteneği var.. yerinde ve zamanında fırsatı değerlendirince de.. başarıyor dedim..
irem-- (gülümsedim ) sağol..

burhan-- iyi geceler,keyfiniz bol olsun..
döndüm arkama.. burhanla,vahide hanım yanyanalar.. tiril tiril giyinmiş yine..
irem-- aaa.. burhann..
tuna da ,bende..samimiyetle tokalaştık..

Hiç yorum yok: