Translate

6 Şubat 2014 Perşembe

2116.bölüm..

irem-- (fiyatı söyledi) vahit beyin istediği, miktar nedir..
philip-- muhtelif,ürünlerden ayda bir konteynır.. talep ediyor..
satışa göre.. artırıp,belli ürüne yönelebiliriz dedi..
irem-- hem çadır,hem üretim ..hemde sevkiyat seni zorlar mı..
fabrikanın yönetimi de var..  araç ihtiyacı da olacak.

philip--  evet, iki tır lazım..sevk,üretim ve çadır zorlamaz ..
 ekip ve yöneticileri sağlam.. vardiyalı işçi gerekebilir..o da sorun değil.. fabrikada da.. işleyiş mükemmel.. yani senin için,yaparım..
irem-- sağol.. zaman verip,acil gerekli diyen var mı..
philip-- maruf beyler ,çölde safari yapacaklarmış herhalde..
bir ay içinde 50 tanesini isteriz dedi..
 irem-- peki,nasıl istiyorsa.. dikime başla.. bana maliyeti bildirirsin..
yardım kuruluşlarının temsilcileri gelsin de.. hayrıma da,yapabilirim.. tırlar için,istediğin marka var mı.. bekir beyden,alayım mı..

philip-- almak mı.. sizin de ,tır üretiminiz var ya..
irem-- biliyorum.. ama bekir beyin ihtiyacı varmış,alırsam rahatlar diye düşündüm..
philip-- sen bilirsin,nasıl istersen öyle olsun.. şu lastik fabrikanız,
ne zaman açılacak.. müthiş giderimiz oluyor..
irem-- tahminen,bir ay sonra.. açılır.. dönelim mi..

philip-- olur..tayfun kim.. temiz,titiz..çok çalışkan ve sağlam bir genç..  usta başı yaptım..işsizken,bir kadın dua etmiş..
kabul oldu diye, anlatıp duruyor.. anladığım kadarıyla,sensin..
(döndük,yürüyoruz.. pist dolu herkes eğleniyor )

irem-- (gülümsedim )evet.. tayfun bey tesadüfen karşılaştığım.. kim olduğumu bilmesini istemediğim, gariban bir genç..

philip--fabrika uzak,kalacak yeri de yokmuş.. vardiyalı işçilerin ,dinlendiği ..yatakhane benzeri bir bölüm var.. bir ay burada kal,dedim.. memnun oldu.. kız arkadaşının,iş bulduğundan daha haberi yokmuş.. bugün ,iki saat izin istedi.. kızın iş yerine, gitmiş ama görüşememişler niyeyse.. köşkü tarif etti.. yalan söyleme demeden önce,sana sorayım dedim..

irem--iyi yapmışsın,philip.. çünkü yalan değil.. kimliğimi bilmesini
istemememin sebebi..songülün arkadaşı olması.. dolaylı olarak,
haberim var.. fakat,songül bilmiyor.. söylemesini bekliyorum..

philip-- aaa.. hiç aklıma gelmedi benim..

Hiç yorum yok: