Translate

6 Şubat 2014 Perşembe

2115.bölüm..

dans ediliyor..
behzat-- (bize bakarak) oya hanımın istediği,şarkı söylemeniz miydi..
irem--(gülümsedim ) evet..
behzat-- hiç beklemediğimden,şok oldum.. gerçekten,çok güzelmiş sesiniz..
irem-- sağolun..
şule-- onlar,nerede duydular ki..
tuna-- vecdi ve fevzi beylerle komşusuyuz.. evde bir kere şarkı söyledi..onlarda duydular..
arif-- tuna beyy..
güldük dediğine..

philip-- (yanımıza gelip) tuna,iremle konuşmam lazım.. izin verir misin.. iki teklif var,muhatapları da yanınızda duymasınlar..

irem-- sen konuştun mu.. ikinci teklif ne..
philip-- evet.. çöl şartlarına göre üretilirse, çadır da istiyorlar..
tuna--(gülerek ) hep böyle yapıyorsun, philip..
philip-- (güldü) iremi başka türlü,göremiyoruz ki..
irem-- (kalktım ) izninizle..

kolkola girip,nispeten sessiz olan.. sahil tarafına ilerledik..
philip-- siz gelmeden,maruflarda bahsi geçti ..vahit bey de..
tekstil için talip olduğunu söyledi.. ürdünde büyük bir mağazası varmış..bizim  ürünleri de,görüp araştırmışlar.. benim ürettiğimi,senin dağıttığını .. sam in mallarını getirdiğini.. benim
kot kumaştan jean diktiğimi de, biliyor.. dersini çalışmış..
sam,kevin,cafer bey ve maruf ta anlatmışlar.. fabrikanın yanındaki
 araziye,fuar alanı yapacakmış,maruf bey.. kurduğumuz çadırları görmüş.. mahmut beye,siz mi üretiyorsunuz dedi..
o da, anlattı .. ömer bey,maruf ve cafer bey.. çok özellikli,toplam beşyüz çadır için..numune göndereceklermiş..
iremle anlaşırsanız,ben dikerim dedim..

bir yerli,bir yabancı.. iki yardım kuruluşundan.. sahra hastanesi ..
aş evi , yemekhane .. yatakhane olarak kullanılacak özel çadır
siparişleri geldi.. çizimlerini ve fotoğraflarını gösterdiler..
maliyet hesaplaması yapıp,sana da.. onlara da bildireceğim..
gelip seninle görüşecekler.. eğer bu üç işi alırsak.. diğer dikimlerle
beraber.. tahminen bir yıl,full vardiyalı çalışırsak ancak bitiririz..
aksam için de,farklı malzeme ve fiyat olacak tabi..
elimizde olan.. hazır çadırlar için de.. piyasa şartlarını göz önüne alıp..  maliyet çıkardım..

irem-- işçiliğini koydun mu..
philip-- yok,onları sana dikmiştim..
irem-- (gülümsedim ) olmaz..onu da ekle ve iki modelin fiyatlarını söyle..

Hiç yorum yok: