Translate

3 Şubat 2014 Pazartesi

2110.bölüm..

ahmet--prensesimmm..
irem-- babammm.. canım,nasılsın.. herkes iyi mi..

ahmet-- iyiyiz,bir yaramazlık yok.. .. temel atılmış,açılış yapılmış.. düğün yemeğindeymiş siniz,tebrik etmek için aradık.. sonra vahide hanımı isteyecektik.. sen nasılsın..
irem-- iyiyiz şükür.. sağolasın.. gözümüz ,gönlümüz sizi aradı ama.. doymadın mı torununa.. gelin artık..

ahmet-- ah halası,alper kucağımda yatıyor.. aynı sen..  efe,ege torunlarımda.. çokk tatlılar,çokk.. bırakıp,gelemiyoruz..

irem-- babaa,gerçeği varken.. bücürle ne avunuyorsun.. gel,ben senin kucağına yatarım..  omuzuna bile çıkarım valla..
ahmet-- hah hah hah.. yeliz,annen,bülent,abin.. vahide hanımı
tebrik edeceğiz.. seninle daha sonra konuşalım,olur mu yavrum....
irem-- pekii,herkese selam söyle.. yanına gidiyorum..

 ( pistte oynayan vahide hanımın yanına gidip.. verdim telefonu.. o ve rekin konuşurlarken.. bende yerime döndüm..tam oturmuştum ki.. )

tuna-- (yanıma gelip,ellerini uzattı )kaçak,sensiz olmaz.. hadi gell..
irem-- (gülerek ellerini tutup,kalktım ) babam aradı.alper kucağında
yatıyormuş.. aynı sen ..bırakıp gelemiyorum dedi.. bende gerçeği varken.. bücürle avunma.. kucağına da yatarım,omuzuna da çıkarım dedim..tunaa çok kıskandım, beni kucağına all..
tuna-- hah hah hah.. ( beni kendisine biraz çekip,iki yandan belimi tuttu..bende yakasını,kravatını düzeltiyormuş gibiyim.. nefesi yüzümü yakıyor) ben daha neler yapmak istiyorum da.. imkanım yok..
irem-- (gözlerinin içine baktım ) offf,hep bahane.. hep bahane..
tuna-- (gülümseyerek,bakışlarını dolaştırdı yüzümde )bunlar çok riskli sözler.. sende,hep kalabalıkta  coşuyorsun canım..
irem-- ihtar mı vereceksin..
tuna-- hahh hah hah..

***
dans ediliyordu.. bizde yürüyüp,aralarına karıştık..
liz-- iremm,imrendiriyorsunuz..
irem-- (gülümsedim ) sağol..
cris--muhteşemsiniz..
irem-- teşekkür ederiz.. sizde öyle..

cafer-- (gülerek) bayileriniz bir yıl içinde,evlenmeliler değil mi irem hanım..
güngör-- kablo içinde,geçerli mi irem..
irem-- elbettee..

faruk-- bir yıl olur mu,bir ay süre verdi hepimize..
behzat-- ablama da söyleseniz, irem hanım..

irem-- size master yolu açılabilir.
nedim-- kıy nikahı,sürpriz yap..
ziya-- ahhh ah.. yap demek,size kolay tabi.. hüsamettin... (sustu )
nedim--birden, hava serinledi değil mi ziya bey..
ziya-- evet.. kar bile yağabilir..

kahkahayla güldük..

Hiç yorum yok: