Translate

3 Şubat 2014 Pazartesi

2109.bölüm..

kalktılar piste geliyorlar..
irem-- ziya, yakınsın.. müzik seç.. yada söyle..başım dönüyor, biraz
dinleneyim olur mu..
ziya-- olur.. önce ısınma turu yapalım.. sen dinlen,şarkıyı da
söyleriz..

vahide hanımlar,ziyalar..saidler..tamerler,batular..sadun,behzat,mehmet,
faruk. bekir,kaan..çetin,güngör beyler..maruflar,kevin ..cafer beyler... herkes eşiyle pistte..
güzide hanımla,mahmut bey de..
aylinle,yavuz beyde geldiler ama yüzler asık..  davut bey de,gülşen hanımla  yanımızdalar.. selamlaştık..hoşgeldiniz dedim..  teşekkür etti..

davut-- size ne desem,nasıl teşekkür etsem az irem hanım..
irem-- rica ederim.. sorun var mı..
davut-- yok.. tanıştırdım,iyiyiz.. (fısıltıyla) davet ettim,geldi dedim..
tuna-- sevindik davut bey..
davut-- sağolun..
mahmut-- merhaba..
tuna--merhaba,mahmut bey..
aylin-- hoşgeldiniz..
irem-- hoşbulduk aylin..

iki slow parçadan sonra.. hareketli parçalar çalınca.. biraz neşelendiler.. tek olanlarda, piste geldiler.. vur patlasın, çal oynasın müzikle.. koyverdiler kendilerini..mr.smith.. profesörler,ömer, vahit bey  ve diğer yabancı misafirlerde uyum sağladılar..

güzide-- (yanıma yaklaştı) konuşalım..
irem-- (hanımlarla da oynuyoruz.. ritme göre, oynayıp..gerdan kırarak) sıkmayın canınızı,gerek yokk..  özcan bey,ihtar vermedi.. lüt feen.. yerinizde kalın.. giderseniz.. ayrılırım.. atmışş. yetmişş.. aşağıdann.. oh ohh..
güzide-- hah hah hah.. sen çok yaşa..
irem-- aminn.. hep beraber.. asmayın yüzünüzü,rica ederim..
mahmut beye de yazık..
güzide-- peki,denerim..

on dakika sonra..  kollar kenetlenmiş.. hep beraber ,halay çekiliyordu.. gümbür gümbür..
çaktırmadan ayrıldım,yanlarından.. masalar boş.. bir sandalyeyi  piste doğru çevirip, oturdum.. sigaramı da yaktım.. onları seyrediyorum..

 kery elinde telefonla geldi..
kery-- irem hanım ,hoşgeldiniz.. sizi arıyorlar..
irem--  hoşbuldum kery.. kim arıyormuş..
kery-- sürpriz miş..
irem--(alıp,kulağıma tuttum ) alo..
ahmet--prensesimmm..
irem-- babammm..

Hiç yorum yok: