Translate

3 Şubat 2014 Pazartesi

2108.bölüm..

evin içine girmeden,kenardaki yoldan bahçeye çıkardı bizi..
havuzun önünde orkestra var.. yabancı parçalar çalınıp,söyleniyor..
ondan fazla yuvarlak masanın arasında da.. pist hazırlanmış..
herkes tanıdık,yabancı  yok..ama  yemek yeniyor..
garsonlar hizmet ediyorlar..  pist boş..

liz-- (koluma dokundu) iremm.. bu ne güzellik böylee..
irem-- ya sana ne demeli liz.. (sarıldık,öpüştük )
liz-- sağol.. tuna sende süpersin.. hoşgeldin..
tuna--( tokalaştılar) sağol liz.. hoşbulduk..

rekin ve vahide hanım geldiler.. göz kamaştırıyorlar..muhteşem
ve uyumlu olmuş ikisi de.. sarıldık samimiyetle.. karşılıklı iltifatlar,sonrasında.. buyrun dediler..

derya-- vahide abla, bizim masaya gelsinler ya..
tuğba-- ama biz de  bekliyoruz..
barbara-- hayırr.. yanımıza gelsinler..
ceyda-- bizde talibiz..
mr.smith-- bizdee..
mehmet-- yerleri bile hazır..
ziya-- buraya gelin,işte..
arif-- evet evet..
philip-- biz de,istiyoruz..
sacide-- e bizdee..

maruf-- sizinle beraberler zaten.. ama biz göremiyoruz..
liz-- evett.. özledikk..
cafer-- konuşamadık bile..
vahit-- evet ,bende..
kevin-- (gülerek ) vahit bey,istediğinize emin misiniz..
irem-- bir daha düşünmeniz lehinize, vahit bey.. kevin doğru söylüyor..
güldüler..

maruf-- irem,sen pistte oturup.. yemeğini ye.. döner koltuğunla,herkese cevap verirsin.. ancak böyle memnuniyet sağlayacaksın herhalde..
irem-- ama tunayı da,isterim..
tuna-- izin mi, alıyorsun.. ben bırakır mıyım ki..
irem-- tunam.. büyüklere ayıp olmasın, diye dedim.. ben hiç takmam,bilirsin..
nedim-- hiç yani..
yeşim-- ben neler kaçırmışım..
ahu--sen daha ne gördün ki,yeşimm..

kahkaha yükseldi..

ömer-- ne kadar seviliyorsunuz..irem hanım..
irem-- sağolsunlar..bende onları seviyorum,ömer bey.. (elini tuttum ) vahide hanımın ve rekinin yeri de.. çok ayrı..
dilerim;bir ömür boyu mutlu.. neşeli .. canlı sağlıklı olsunlar..
sevgileri,hiç eksilmesin..

amin sağolun dedi, vahide hanım..
irem-- arkadaşlar,dostlar.. sağolun,davetiniz için..
biraradayız,hepinizin yanına gelirim.. ama oturmaya mı geldik,canım.. ablamız,abimiz evleniyor.. yakışan düğünü de, yapalım değil mi..  hadi hadi,kalkın ..

kalktılar piste geliyorlar..

Hiç yorum yok: