Translate

3 Şubat 2014 Pazartesi

2106.bölüm..

irem-- inşaallah.. bende yavuz beye,birşey söylemek istiyorum..

tuna-- orada dur ,şimdi.. adil ol,adam haksız değil.. kendi radyo kanalın yada proğramın gibi.. mesaj gönderdin.. olacak şey mi.. hepsi dinleyip,duymuşlar..batunun özel hayatına karışılmışken..buna  tepki vermemesi,anormal olurdu..  ayırım yapamazdı..
anlaman gerekir,sende karışıyorsun..
üstelik adamlar,suçsuz yere mahçup olmuşlar..değil mi..

irem--batuya o anlamda ,karışılmasını.. hala haksız buluyorum..
ben karıştıysam,faruk bey rahatsızlık verdiği içindi.. davut beyin olayına da,mecburi dahil oldum.. öyle gelişti.. gitmemeleri gerekiyordu,hem dediğimde de haklıydım..
yok yok.. yavuz bey,bir imayı hak ediyor.. ben,zamanı kollarım..

tuna-- herkesin içinde olmasın da.. malum,yanlış anlaşılmalar olabiliyor.. örnek sami bey.. irem yeter dememek için ,kendimi zor tuttum..

irem-- görünen tabloya göre ,dediklerim doğruydu.. biraz fazla
iğneleyici olabilir ama daha önceyi düşünürsen.. bizden özür dileyen oldu mu.. hepsi aynı camia.. tepkimi anlatmışlardır.. o da dayımın suçu.. adamı kurban etmiş.. nereden bileyim..
dünya turu mu yapıyoruz,niye gelmedik daha.. yoksa pilota,uzun yoldan git mi dedin .. kemerden de,sıkıldım..

tuna-- hah hah hah.. (elimi tutup) indiğimizi anlamadın ,değil mi..
irem--(pencereden de,birşey görülmüyor ki) yoo,indik mi..
tuna-- evet..
irem-- hımm..iyi..  banyoda,dişimi fırçalayıp.. rujumu süreyim öyleyse.. trampetleri araca yerleştirinceye kadar,gelirim..
tuna-- peki ama acele etme.. ben çağırmak için gelirim..
irem-- (gülümseyerek,yanağını öptüm ) gelme ağam.. çok riskli..
tuna-- fesatsın.. diyemiyorum..
irem--hah hah hah..

**********

ben uçağın basamaklarını inerken, elimden tuttu tuna.. kolsuz üşürmüyüm diyordum.. hava gayet iyi..
limuzin bekliyor,arka kapısı açık.. yürürken..

irem-- kimlik ,pasaport sende değil mi..
tuna-- evet.. görevliye verdim.. kontrol noktasında.. çıkarken,alacağız..

oturduk.. araç hareket etti.. şöföre verdiler..kimlik ve pasaportlarımızı.. ara bölmeyi açıp.. bize uzattı..
said-- hoşgeldiniz..
irem-- aa,saidd..
tuna-- hoşbulduk said..
irem-- biz geliriz demiştik.. sana zahmet olmuş,said..

said-- rica ederim.. ben istedim.. ( gidiyoruz..)saraydan en son biz geldik.. .kalbinizde olanlar,mesaj gönderdiler benimle...
onlarda sizi çok seviyorlarmış.. mutlaka yarın bekliyorlarmış,kahvaltıyı onlar hazırlayacaklarmış.. maruf hayır dediği için,gelememişler... hatta fırsatınız olursa..bu gece gelebilmenizi ve onlarla yatabilmenizi..çok istiyorlarmış..

tuna-- başkaa..
said-- siz de,gelebilir mişsiniz..
tuna-- incelik göstermişler..

irem--said-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: