Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2104.bölüm..

özcan-- irem hanım..  yavuz bey aradığı için beklettim sizi..
.. gitmeme gerek kalmadan.. dediğiniz sevinç çığlıklarından ,haberdar oldum..
ben insani yönden, size katılıyorum.. herkes yapamasa da,yakıştıramasa da.. birkaç çılgın tavır.. tadında bırakılırsa.. hoş bir anı olabilir.. ama kurum olarak ,belli kıstaslara uymamız gerekiyor..
durumu anlatmama,yanındaki mr.smithin vazgeçirme çabalarına rağmen..  yavuz bey.. kabul etmedi,ihtar aldınız.. ama lütfen,üstündeki baskıyı gözardı etmeyin..
 gelecek vaad ediyorsunuz.. kadrolu bir elemanın,ihtarlı olması iyi birşey değildir..  pişmanım demenizi istiyorum.

irem-- özcan bey..açıkcası sizin,güzide hanımın değilde..yavuz beyin müdahalesi biraz dokundu..ama hiç pişman değilim.. ihtar almam da, önemli değil..şanım olsun.. ben kadrolu olayım..  nasılsa kurum olarak bana dayanamaz,işten el çektirirsiniz.. kısa zamanda..
şu anda istifa etmememin tek sebebi de.. güzide hanıma verdiğim sözdür.. size,çılgınlıklar diliyorum.. iyi geceler..

özcan-- irem hanım,pişmanım demek bu kadar zor mu..
irem-- evet.. çünkü değilim.. kimse bana baskıyla, birşeyi söyletemez..
özcan-- (içini çekerek ) o halde.. bu bölgenin genel müdürü olarak,inisiyatif kullandığımı ..ihtarı vermediğimi ,bilmenizi isterim.. yapabileceğim çılgınlık, bu kadar maalesef..

irem-- teşekkür ederim.. ben kaldığım sürece..sınırlarınızı  keşfedeceksiniz özcan bey.. kendinizi kısıtlamayın lütfen..
özcan-- hahh hah hah..

***************

arabaya bindik,havaalanına gidiyoruz.. arka koltuğa baktım..
simitler haricinde birşey yok..
irem-- tunaa,çocuklar için birşey bulamadın mı.. tuh yaa..
tuna-- söylemeyeceğim,işte..
irem-- (uzanıp poşetten bir simit aldım.. bir parça koparıp,tunaya yedirdim.. bir lokmada ben ısırıp.. ) canın sağolsun..
tuna-- seninde.. (yutmuştu ki,telefon çaldı.. tuşa basıp) alo,buyrun..

Hiç yorum yok: