Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2103.bölüm..

-- genel müdürümüz özcan bey,telefonda..  sizi istiyor..
irem--(yanına gidip.. telefonu aldım) buyrun,ben irem..
özcan-- ne yaptınız,irem hanım..
irem-- ne yapmışım.. dinleyenlere teşekkür ettim..
özcan-- mutad konuşmanın, dışına çıktınız..

irem-- evet,biraz.. tüm sorumluluk benim.. şadi bey,kes diye elini kolunu salladı ama aldırmadım..
çünkü ;Dubaide fark yaratacak kadar dinlenme sebebim..
marufun çocuklarıdır diye tahmin ediyorum.. Almanyada da,ailem var ..onlara kalbimdesiniz diyerek,  borcumu ödedim..  size ve üstlerime saygısızlık yaptığımı düşünmeyin lütfen...
kuruluşun,bana verebileceği ceza.. onların mutluluğu kadar ,önemli değil özcan bey..belki,zamansızdı .. belki riskti ama aldım.. benden bir iz bulursunuz,sınırları zorlarım da demiştim.. kararınız ne ise,kabul ediyorum.. hala Ankaraya gitmem, gerekiyor mu.. onu söyleyin bana..

özcan-- kesinlikle,potansiyel bir çılgın olduğunuzu söyleyebilirim..
risk değil,intihardı ama bize ulaşan tepkilere bakılırsa.. sizde dinleyenlerin, kalbindeymişsiniz.. santralimiz,sayenizde bir kere daha kilitlenmiş..
 Ankaraya gidin,kadrolu olun da.. sizi haberlerden.. bire bir iletişim kurabileceğiniz, başka bir birime alalım.. geri dönüşler,anında ve etkileyici..
irem-- şartlarımı kabul ederseniz,bellki..
özcan-- hah hah hah..

tuna girdi içeriye..
tuna-- ne oldu,sevdiğim..
irem-- (güldüm ) özcan bey ,eşim geldi.. izninizi istiyorum..
eğer müsaitseniz,buyrun beraber gidelim..
özcan-- sağolun,belki sizden cesaretlenen başka bir spiker daha çıkabilir.. yeni geldim,burada olmam lazım.. size iyi eğlenceler..

irem-- sağolun.. en azından bu gece..kimse,cesaret etmez..
Dubaiye gidiyoruz.. düğün orada.. gelseydiniz.. marufun çocuklarının sevincini görebilir.. hayat kısa,bazen çılgınlık da gerekir diyebilirdiniz özcan bey..  tekrar soruyorum.. geliyor musunuz..
özcan-- bir dakika bekleteceğim sizi.. lütfen ayrılmayın..

irem-- tamam.. (tunaya döndüm ) sevdiğim,ne yaptın..
tuna--(fısıltıyla) hani tek gidecektik.. ya sen ne yapıyorsun..
irem-- (ahizeyi elimle kapatıp )davet etmek zorunda kaldım ..
tuna-- (fısıldadı yine) gelirse,elimden çekeceğin var.. arabada,evde,köşkte konuşamadığımız için.. uçakta dememişmiydik..
irem--  anlatırım.. bekle dedi.. belki gelmez.


Hiç yorum yok: