Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2102.bölüm..

merve-- (ayağa kalkıp,yanıma geldi ) merhaba,irem hanım..
beyler tanıtmadılar ama ben merve xxx.. güzide hanıma,izni süresince vekalet edeceğim..
irem-- (tokalaştık)memnun oldum, merve hanım..
merve-- sizi gıyaben tanıyorduk.. tesadüfen tanışmak da,sürpriz oldu benim için.. bugün geldim Ankaradan.. görüyorum ki,kimse
sizi tam anlatamamış.. maaşallah,bu ne güzellik..

irem--(gülümsedim) iltifatınız için,sağolun merve hanım..  hiç uygun bir halde değilim ama düğüne gidiyoruz.. yayını aksatmamak adına,biz kaldık.. yayından sonra da,giyinecek yer olmadığı için böyle gelmek zorunda kaldım..

merve-- ercan bey,batu bey.. güzide hanım,özcan bey ve yavuz bey
 bu gecenin, sizin için öneminden bahsettiler.. onun için,sorun değil
irem hanım.. radyo haberlerini okuyan ,en şık bayansınız şu anda..
irem-- teşekkür ederim..
çağdaş-- biz yayın odasına gidiyoruz,merve hanım..
merve-- tamam.. irem hanım, sizi dinleyeceğim.. kolay gelsin..
irem-- sağolun..
merve-- çağdaş bey,irem hanıma daha uygun kulaklık ve mikrofon takılsın.. saçını bozmayalım..
çağdaş-- anladım..

**********
yayın odasında yerime oturdum.. çağdaş beyle,bir bey geldiler yanıma.. ses mühendisiymiş.. tek kulağıma kulaklık , yakama minicik bir mikrofon taktı..
 yayın odasındaki şadi bey ile deneme yaptık..ben onu duyuyorum.. sesim de iyi geliyormuş..

yanlız kaldığımda,bir yudum su içtim.. işaret ile de..
iyi akşamlar ,ben irem kara diyerek başladım..
şadi bey ,ara veriyoruz dediğinde.. sustum ve camlı bölmeye baktım.. özcan bey ve merve hanım gülümsüyorlardı.. başımla selam verdim.. özcan bey,şadi beyin mikrofonuna eğilip..

özcan-- göz kamaştırıyorsunuz,irem hanım.. mr.smith in dediği gibi.. dinleyiciler,sizi görselerdi keşke..  egale ettiğiniz,dinlenme rekoru..
ne olurdu kimbilir.. şimdi en çok Almanya ve Dubaide dinleniyor muşsunuz..
 gülümsedim..

şadi bey.. işaretini verdi.. yayın başladı.. arka arkaya,haberleri okudum.. kapanışta.. camlı bölmeye bakarak..

irem-- ben irem kara,ingilizce haberleri sundum.. (çıkardım,kulaklığı )sevgili dinleyenler..yayınımıza gösterdiğiniz ilginizden dolayı.. görevli arkadaşlarım adına, teşekkür ediyorum..
özel olarak da; Dubai ..Türkiye ve Almanyada..beni dinleyen sevdiklerime.. nerede olursanız,olun.. kalbimdesiniz,diyorum.  iyi geceler..

şadi bey, yayını kesti mi bilmiyorum da şok olmuştu.. bitir diye işaretinede aldırmadım.. çağdaş bey de,iki telefonla birden konuşmaya çalışıyordu.... atarlarsa atsınlar,hiç umurumda değil..  imzaladım,kağıdı.. gayet mutlu.. çantamı alıp,çıktım odadan..  koridordan geçip.. girişe doğru ilerledim..

yaka kartı veren görevli,çalan telefonunu açtığında.. ana kapıdan çıkmak üzereydim..
--irem hanım,irem hanım..
irem--(döndüm ) efendim..
-- genel müdürümüz özcan bey,telefonda..  sizi istiyor.

Hiç yorum yok: