Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2101.bölüm..

ben getirdiklerini içeride giydim.. aynada görünen ben miyim diye
, uzun süre baktım aynaya.. çok yakıştı,sahiden..

tuna-- irem,yirmi beş dakika var..
irem-- (toparlandım hemen) geldim..
salona çıktığımda ,elimdeki çantayı aldı tuna..  elimi de tuttu..

tuna-- (gülümseyerek )çok yakışmış..
abdullah-- dilim tutuldu,kız.. maşşallah.. üstünde gelinlik olduğunu
 hayal et.. damat seni almaya gelmiş,gibi valla.. allah nazardan saklasın..
irem--amin.. sahi,damat beni almaya gelememişti..
tuna-- evet.. şimdi alsam olur mu..
irem-- hadi olsun bakalım..

açık kapıdan çıkıp.. arabaya oturmama yardım etti.. parayı vermiş..
çantayı bagaja koyup.. yerine oturdu..
tuna-- söyleyecek kelime bulamıyorum..  takıların,parfümün de
torpido da..
irem-- sağol canım.. bende bulamıyorum ,inan..

hareket etti.. giderken.. parfümümü sürdüm..
irem-- takı kalsın..
tuna-- aa,tak lütfen.. zaten hiç olmayacak, bir kıyafetle gidiyorsun.. mücevher mi fazla..
irem-- doğru..
taktım..  gerdanlık bileklik,küpe yüzük.. gerçekten nefis durdu..

irem-- bu kadar,nazik.. düşünceli ilgili olduğun için..teşekkür ederim.. iyi ki,varsın aşkım..
tuna-- sende iyi ki,varsın.. çünkü böyle bir tunanın varlığından, benim de haberim yoktu..
irem-- hah hah hah.. gittiler mi acaba.. gelirken,kimseyi gördün mü..
tuna-- baktım da,görünürde kimse yoktu.. yani ışıklar yanmıyordu..
irem-- tunaa,geç oldu ama marufun çocukları için birşey alsak
diyorum.. göremeyiz muhtemelen ama gönderirim,sevinirler..
aklım çalışmıyor,ne olabilir sence..
tuna-- açık bir yer yoktur ama bakarım.. tamam mı..
irem-- sağol..

radyo binasının,park yerine girdik.. tuna da,benimle geldi..
görevli bayan ağzı açık halde.. tunaya ziyaretçi kartını verdi.. biz gülerek  ilerledik..
toplantı odasında,şadi çağdaş beylerle, çok hoş bir bayan  vardı,kırk yaşlarında.. dosyalar var önlerinde....

tuna-- iyi akşamlar..
çağdaş-- size de..
şadi-- irem hanımm..
irem-- niye şaşırdınız,şadi bey.. geleceğimi, batu beye söylemiştim..
şadi-- biliyorum da,müthiş görünüyorsunuz..
irem-- teşekkür ederim.. artık hep böyle tuvaletle gelmeyi düşünüyorum..
güldüler..

çağdaş-- buyrun lütfen..
tuna-- ben iremi bırakmak için geldim.. bir saat,sonra.. görüşürüz..
irem-- tamam canım..

o gitti..

Hiç yorum yok: