Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2100.bölüm..

melekle,candanı ..batuyla tamerin alacağını da öğrendik bu arada..
güzide hanım söylemiş,batu bey alacağız diye haber verdi.. ve
haberleri okuması için.. birisinden yardım isteyebilirim.. ne dersiniz dedi.. hayır,lütfen içiniz rahat olarak gidin dedim..
ziya da,dönebilirse.. geleceklermiş..

tuna beni kuaföre bırakıp.. eve gitti.. giyinecek,kıyafetlerimi alacak..
 köşkten de takıyı..
saçım yıkandı,koltukta tararken..  abdullaha tuvaletin renk, model vs.
tarif ediyordum ki...  içeriye grantuvalet giyinmiş , bedri bey girdi..

abdullah-- kimi aradınız..
irem-- bedri beyy.. hayırdır,inşallah..
bedri-- (güldü )rahatsız ediyorum ama birşey söylemem lazım..
irem-- abdullah,müsade eder misin..
abdullah-- tabi tabi..

yanımdaki boş koltuğa oturup..
bedri-- düğün Dubaideymiş.. marufun,rekinin ve bizim uçakla büyük çoğunluk gitti /gidiyor..
 hanımlar,hazırlanıyorlar..yavuz beyler davut beyler de,otelde giyiniyorlar.. rekin tekrar gönderecek,bizde gideceğiz..
davut bey,yurdu aradığı için buradayım..
sabah giden hanımı,İzmirden almamızı.. Dubaiye götürmemizi istiyor.. bedel önemli değilmiş,gidersem hemen verecekmiş..
 arkadaşları,onu gözlerinin önünden ayırmıyormuş..
yarım saat içinde,gülşen hanım havaalanında olacakmış.. kendisi  gidip almak istermiş ama pek mümkün değilmiş.. o zamana kadar.. arkadaşlarına.. biraz bahsedebilmeyi umuyormuş..

irem-- hah hah hah.. çocuk gibiler.. pilotun aldığı para ,hala onda değil mi..
bedri-- evet.. gidemedim henüz..
irem--iyi... helikopter  gitsin,alsın ve Dubaiye götürsün.. şeyh marufun adını verip.. mr.blauntun düğünü için misafir getirdim desin..yada ne gerekiyorsa işte.. bilgisi olsun adamın..o orada kalsın..  bizim uçak pilotu da.. beklesin,yayından çıktığımda.. gideceğiz.. tamam mı..

bedri-- tamam.. davut beye haber vereyim mi..
irem-- yok.. duyabilirler..giderken,çaktırmadan söylersin..
bedri-- anladım.. kolay gelsin size..
irem-- sağol.. dur,burada olduğumu ne bildin.. eve mi gittin..
bedri-- yok.. yasemin hanım, kuaförde olabilir demişti....
irem-- peki.. sana da kolay gelsin..
bedri-- sağolun..

**********

abdullah hünerini gösterdi.. makyöz de öyle..  teşekkür ettim..
 parasını vereceğim de,çantayı tırnaklarımdan açamıyorum ki.. tam o sırada ,tuna açtı kapıyı.. gözgöze geldik..
takım elbisesi süper.. baştan ayağa baktım, şöyle bir.. kocacığım
dergiden fırlamış, bir manken gibi..

tuna-- muhteşem olmuşsun.. hayatım..
irem-- sende öyle..
tuna-- sağol.. tuvaleti getireyim mi..
irem-- rahat giyinecek ,başka yer olmayacak sanırım.. getir hadi..
tuna-- tamam..

Hiç yorum yok: