Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2099.bölüm..

saat 6 gibi.. gitmek için ,hepimiz aşağıya indiğimizde.. birkaç görevli haricinde kimse kalmamıştı..
irem-- rekin,vahide hanım.. orada görüşürüz.. araçlar emrinizde..
rekin-- (gülümseyerek) tamam.. sağolun..

arabalara binildi.. havaalanına,otele yada evlerine gidiyorlar..
yeşimle gaye de,gelecekleri  için vedalaşmadık.. murat,halil ve erkin
gelmiyor sadece.. gönüllü oldular,sabah iş yerini açacaklar..
abim ve betülle de vedalaşmıştık zaten..

bizde arabamıza oturduk.. tuna hareket ederken..
koltuğu yatırdım biraz.. ayakkabılarımı da çıkarıp,çektim bacaklarımı..

tuna-- çevirmeye girdiğinde,sami bey..nedim beye birşey mi demiş..
irem-- sonra konuşalım mı.. biraz boğazım ağrıyor..
tuna-- sabah dışarı çıkmışsın.. şimdiye kadar da,hiç susmadın..
ama yanlız kaldığımızda.. ben seni duyamıyorum..
sayılı günümüz varken,haksızlık bu..
irem-- (biraz eğilip,koluna yasladım başımı ) bu gece,senden başkasıyla konuşmam..
tuna-- dalga geçme.. dediğimi anladın..

doğrulup torpido gözünden..kağıt ve kalemi aldım..
"yoruldum ama boğazım ağrımıyor.. sen sami beyle olanları sorduğun için öyle dedim.. " gösterip ,okuduktan sonra ..tekrar yazdım " durumlar bildiğimiz gibi değilmiş.. o arabadaki cihaz,
köşke geldiğinde varmış.. onlar almaya gelmişler de..becerememişler "tekrar okuttum..
tuna-- yani.. temiz dedim ya,konuşsana..

elimi dudağıma götürüp,susmasını istedikten sonra.. yazdım,yine..
"kimin koyduğu meçhul ve inceleniyormuş.. soruşturulduğu için
nedim beye ..bize söylememesini istemişler.. alış senaryosu dayıma aitmiş,sami bey suçsuzmuş yani.. arabanın yanında değildik.. her ihtimale karşı,konuşmayalım dedim..  lütfen bir daha sayılı gün deme..oyuncağın var,karamsarlığın sırası değil.. saçım beyazlarsa,boyatmak zorunda kalırım.. şimdi,gözüm şişerse de.. dubaiye gitmem, istediğin bu mu..  "

verdim kağıdı.. sağa yanaştı.. okuyup.. gülerek,kalemi istedi..
verdim,yazıyor.. "hayır..belki ,eşimin ilgisini istiyorumdur..olamaz mı..ne ağlatırım,ne de boyatmana razı olurum.. iyi ki,bir oyuncak aldın yani.. binmem ,küserim bak"
okuyunca gülerek,öptüm yanağını..

irem-- emin misin..
tuna--değilim..
irem-- yerinde bir karar.. (kulağına yaklaşıp..) uçak uzun yol için,
tam konforluymuş.. toplantı ve yatak odası bile varmış..
tuna--(bana bakarak ).. dubai de,epeyce uzak  değil mi..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: