Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2098.bölüm..

bekir ,mustafa.. güngör,çetin.. cevdet bey..bedriyi ablukaya aldılar..
gülderen hanımla,nedim bey de biraz uzaklaştılar,sigara içildiği için..

maruf bekliyormuş demek ki.. tunayla benim yanıma geldi..
maruf-- haberiniz yokmuş,dubaiye gideceğimizi söylememi istedi rekin... yayın varmış sanırım.. siz,sonra gelecekmişsiniz..
tuna-- evet,maruf.. öyle olacak.. evlerine mi gelelim..
maruf-- ben aldırırım sizi.. yarın da,yüzelim diyorum..

tuna-- biz döneceğiz,maruf.. işler var.. akşam Ankarada olmamız lazım.. pazartesi ,salı,çarşamba irem sınavlara girecek..
maruf-- hıı,başarılar dilerim..
irem-- sağol..
maruf-- cafer için,ne zaman geleceksiniz.. hazırmış herşey..
irem-- konuşur.. bir gün belirleriz..

maruf--irem,müsade edersen.. tunayla konuşmak istiyorum..
tuna-- karımdan gizli hiç birşeyim yok.. yanında konuşabilirsin..
maruf--pekii.. ben birşey duydum... doktora için amerikaya gidecekmişsin.. doğru mu..

tuna-- doğru.. kimden duydun.. daha abimler bile bilmiyor da..
maruf-- harward üniversitesinin  idari kadrosu ,bizim üniversitelerimize bilgi ,yönetim ve öğretim görevlileri açısından yardımcı oluyor iki yıldır..  dün,başkan yardımcısı adını söyleyip..arkadaşınız..teklifimizi kabul etti.. sizde doktora yapmayı düşünmez misiniz dedi.. şok oldum.. sen nasıl gideceksin..

irem-- uçağı niye aldım sanıyorsun..
maruf-- aa.. inanmıyorum sana.. ben vazgeçirmeye çalışacaktım halbuki..
tuna-- o istediği için,kabul ettim maruf..
maruf-- (dudak büküp) çok ilginç..  hiç sizin ayrılacağınızı düşünemiyorum.. ateşle oynuyorsunuz,bence.. düzeninizi bozmaya değer mi,kariyer yapmak..

irem-- maruf,iyi niyetinden ve bizi düşündüğünden eminim..
fakat tunanın hayaliydi..teklif edilmiş,destekledim... ..
çünkü ben okurken gidebilir ancak,mezun olduğumda beklentim ve
kısmetse planlarımız var.. aradaki mesafe,bizi ayıramaz.. sen,hiç merak etme..
maruf-- diyecek laf bırakmadın.. umarım..herşey gönlünüze göre,olur.. tebrik ederim,dostum..

tuna--inşaallah.. sağol.. (gülerek) sende gelsene..
maruf--(güldü ) düşünemiyorum bile.. herşey çok farklılaştı..
hayallerimin arasında,doktor olmak  yok.. ne zaman gideceksin..

tuna-- otuz kasım.. yolcu etmeye mi geleceksin..
maruf-- belki.. ama asıl iremin balmumundan heykelini yaptırıp
sana vermek için sordum..
tuna--irem-- hah hah hah..
tuna-- (gözlerimin içine bakıp ) hangi heykel bu kadar güzel olabilir ki.. o, benim yanımda olacak zaten..
irem-- (gülümsedim ) sende benim..

maruf-- çılgınlık bu.. bir ay sonra,dönersin sen.. iremin de,saçları beyazlaşır üzüntüden.. ağlamaktan,gözleri şişer..
yapmayın bunu kendinize.. hayat kısa,sürün keyfini.. aşkınızı öldürmeyin..
irem-- çok zor olacağını kabul ediyorum ama bizim aşkımız ölümsüz maruf..
maruf-- offff of.. ben gidip,sarhoş olayım bari..

irem--tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: