Translate

1 Şubat 2014 Cumartesi

2097.bölüm..

irem-- konuyu ben değiştireyim.. vahide hanım,kemal bey niye yok..
vahide--(gülümseyerek ) oğluyla  ayşe hanım geldi,irem hanım.. mazeretini ve iyi dileklerini yazdığı notunu, çiçeğini göndermiş.. rekin-- beni de aradı,konuştuk..
nedim-- bahsettiğim konu için.. ayrılamamış..
irem-- anladım..

çetin-- (bir bana,bir tuğba ablaya baktı )sen,şimdi gitmiyor musun..
tuğba-- göndermiyor ki..
yeşim-- aleni tehditkar ve çok ikna ediciydi..
aylin-- katılıyorum..
irem-- (gülümseyerek ) yaktım seni aylin.. kurtuluşun kalmadı..
sacide-- evett,işte buu..

hanımlar kahkahalarla güldük..

bekir-- sacide; sen niye bu kadar sevindin ki..
sacide-- çünküüü..
irem--  aman ablam, sakın ha.. toparlayamam bak..
bekir-- bak senn.. iremm ,köşeye mi sıkıştın yoksa..

irem-- (güldüm) kolladığım sendin.. kalabalığız..
İstanbuldaki gibi,bir tecrübe yaşama istemiştim... ders almıyorsan,
 tercih senin bekir ağa..

sacide-- bekirr,söyleyeyim mi..
bekir-- yok yok yok,aman aman .. söyleme..

kahkahalarla güldük..
irem--  bize müsade.. yemekte görüşürüz, kısmetse.. tuna sen yeri öğre

şebnem-- irem teyzee.. bir dakika bakar mısın..
irem-- (döndüm.. elinde tepsi var.. kahveyi buraya getirmişler..
behzat bey de,arkasındaki iki garson da da tepsiler var.. ) irem teyzen yer seni.. büyüdün de, bize kahve mi pişirdin..güzelimm..
 ellerine sağlık.. köpüklü köpüklü de olmuş.. mezuniyetinde de,içeriz inşallah..
rekin-- (saçını okşadı )inşallah.. kızım,harika kahve yapıyor..
şebnem-- (gülerek ) aman babaa..

irem-- (güldüm hallerine ) hangisi benim..
şebnem-- (gülümseyerek) sağdaki.. bedri abiyle,ona köpük ekledik..
irem-- (aldım) çok teşekkür ediyorum..
şebnem-- afiyet olsun..
rekine, annesine ,tunaya da verince.. o ,koşarak gitti aşağıya..

irem-- bedri abisinin,bilmediği yok maşallah.. ne doktorlar,mühendisler istediler de.. bizim oğlanın gönlü yok..

behzat-- (gülerek) bedrii,hayırdır.. kim istiyor oğlum..
bedri-- ben bilmem,irem hanım bilir..(turgutla betülü,kontrol edip..kısık sesle )  turgut öyle demişti..ikinci aşamaya geçtiğine göre.. bir bildiği var ,demek ki..
tuna-- sonraki aşamaları görmeden, karar verme.. irem daima hemcinsini kollar.. turgut daha bilmiyor, başına gelecekleri..
said-- bence de..

kahkahayı duymanızı isterdim..

Hiç yorum yok: