Translate

29 Ocak 2014 Çarşamba

2096.bölüm..

tuna-- bence ,birbirinizle yarışıyorsunuz ..
irem-- yok üstadım.. anlaşıyoruz diyelim..
vahide-- evet.. düşüncelerimiz ve tepkilerimiz benziyor..

faruk-- ama siz mi,irem hanım mı.. daha acımasız konuşuyorsunuz..
karar veremiyorum..
rekin-- siz tuna bey ile konuşmadınız ,herhalde..
faruk-- yok,konuşmadım..
tuğrul--  bence irem, bir numara .. öyle konuşuyor ki.. tokat attı sanıyorsunuz..
tuna-- iyi gelmediğini,söylüyorsan..bir daha düşün abi..
irem-- evett? şikayet mi ediyorsun yoksa..
tuğrul-- hiç eder miyim gelin,aşkolsunn..  tuna da,alındı hemen..
bekir-- tunayı bilmem de.. irem de alıngan.. ve sinirlendimi,gözü
birşey görmüyor.. lafları ağırlaşıyor..
naim-- bekir bey, tecrübe etmiş gibi söylediniz..

irem-- evet,naim bey..işi tunanın yönettiğini,benim de kukla olduğumu sanıyormuş.. imayı duyunca, lafımı hak etti.. hiç acımadım...
güngör-- bekire arazi satmak için,pazarlık yapmıştık..o da,ireme %50 ortaklık teklif edecekti.. buluşalım,tanışın.. tunayı da çağıracağım dedi.. irem sinirlenip,ortak olmam seninle demiş..
tam üstüne gitmişiz.. tuna gelince,belli etmemek için biraz sakinleşse de.. mustafa,ben.. bekir..hepimizi mat etti.. ağzımızı açamadık.. sonrasında bekir ortağın olayım diye, az yalvarmadı..

rekin-- nasıl kabul ettiniz, irem hanım..
irem-- (gülümsedim) başkalarını ilgilendiren,gizli bir iyilik yapmasını istemek zorunda kaldım.. hayat kurtaracağı için,gururun sırası değildi.. layıkıyla yaptı.bende ortaklığı kabul ettim rekin..

mustafa-- (gülerek) ikisi anlaşmışlar..bizi de çağırdı bekir.. meğerse,iyiliğin figüranlarıymışız..haberimiz yok..unutulmayacak, anılarımız oldu.. mesela; bekirin ne acar fotoğrafçı olduğunu keşfettik ..
bekir--(gülse de ) sus,sus.. rezil ettiniz beni..
nedim-- ben gördüğüme inanırım.. efsane oldun ,bekir ağa.. nam saldın..
çetin-- bu merakınızı ,bilmiyordum.. resmi görebilir miyim..
güngör-- seni de çeksin, çetin..
bekir-- çetinn,sakın tamam deme.. resmi unut, göremezsin.. tuna birşey yap,konuyu değiştir diyorum..

tuna-- (gülerek) olurr.. İstanbulda nasıl bir rüya görmüştün, bekir ağa..
sacide-- ben anlatırım, ben anlatırım..

 kahkahamız salonu inletti

Hiç yorum yok: