Translate

28 Ocak 2014 Salı

2094.bölüm..

tuğba-- çekirdek parasına cimri ama gönlü de,eli de çok bol..
beni getiriyor ama götürmüyor.. seni nasıl niteleyeceğimi şaşırdım,irem..
ilter-- mutlaka lehinizedir.. tuğba hanım..
mehmet-- mahçup bile olursunuz..
faruk-- evet,aynı bizim gibi..

davut-- saçmalamışsınız,mahçup da olun.. bir zahmet..
tuna-- beyler,ne zaman..ne yaptınız da.. mahcupsunuz..
mehmet--benim,faruğun ve davutun dediğini duymamış olsanız..
tuna bey..
tuna-- (bana bakıp) ne diyorsun..
irem--  (gülümsedim ) evet,duymamış ol.. sırası değil..
tarafımdan ,itina ile acısı çıkarılacak..
davut-- yaşasınn..
mehmet--faruk--irem -- hah hah hah..

behzat-- sabah da,ben fırçalandım..
yavuz-- iyi gelmiş.. sanırım..
behzat-- hemde nasıl.. pırıl pırıl oldum.. hakan,yaklaşamıyor
hala.. o da nasibini aldı..
gaye-- ağzına sağlık,irem.. ne dedin..
irem-- gerekeni.. ama sen duyma..
said-- hepimiz duymuşuzdur,canım..  lafını,hiç esirgemez..
anar-- aynen öyle..
tuna-- yanılıyorsunuz.. bence,esirgemiş de.. buradasınız beyler..

yavuz-- arif bey neler olmuş da,haberimiz yok..
arif-- kendimize ancak geldik.. onlar,güne erken başlamış anlaşılan..
mustafa-- evet.. unutmadan simit ziyafeti için de,teşekkür ederiz irem hanım.. 
ceyda--sahi,pek makbule geçti.. ama biz gelip,kahvaltı hazırlamıştık.. hala bekliyoruz.. 
irem-- (gülümsedim) afiyet olsun.. idare et,ceyda..biliyorum da, zaman yok..
bedri-- unutmuştum bak.. bize de göndermişsin.. sabah sabah.. simit göndermek nereden aklına geldi.. 
irem-- tek yemek, içime sinmedi.. gelecek hafta da,o çevrede olup da gönderemediklerime gelecek.. 

güngör-- sen getir de,bari bir çayımı iç..
nedim-- güngör bey;irem hanım daha benim büromu görmedi.. desem..
irem-- haklısınız,ne diyeyim.. ikinize de,gelmeye çalışacağım söz.. 

tuna-- (gülerek)irem sabah etkinliği yapmış ,bekir ağa.. 
tuğrul-- mış ? bak senn,kaçmış mı.. 
güldüler.. 
irem-- abi,sen sormadın.. ben duymadım tamam mı.. 
tuğrul-- tamam tamam.. 
bekir-- irem etkinlik ? İstanbuldaki gibi mi.. 
irem-- evet.. yani,olacak.. 
bekir-- aramadın,paylaşmayacak mıyız.. 
irem-- (güldüm ) meşgul etmeyim demiştim,istiyorsan  hepsi senin olsun..
bekir-- (içini çekerek ) iyi ..ver bakalım.. 
çetin-- ne vereceksiniz.. 
irem-- bir avuç leblebi.. değişiklik olsun dedim.. 

kahkahalar atıldı.. 

Hiç yorum yok: