Translate

28 Ocak 2014 Salı

2092.bölüm..

bekir,mustafa ve cevdet bey ile de tokalaştık..
behzat ,mehmet,faruk ve davut beyler de yanımıza yaklaştılar..
tebrik ediyorlar..ömer beyi de,tebrik ettikleri için guruplaşıldı..

yeşim,gaye ,ceyda ve sacide hanım da gurubumuza katıldı..
sacide-- hayırlı olsun,beyler..
bekir--mustafa--cevdet-- sağol..

yeşim-- irem seni dinledik.. yaklaşımın,kişiye özeldi.. bravo.. beraber
çalışalım mı..
bekir-- kabul edersen,valla darılırım..

irem-- yeşim,paslaşalım demek istedi  bekir ağa.. niye alınıyorsun.. seninle de,çalışıyoruz ya işte... emek verdiğim kendi işimi ,bırakırmıyım hiç.. daha yatırımlarımın,meyvesini toplayacağım..
menü çeşitlenir mi,bilmiyorum da..  güveç- pilav yiyecektik..unuttun mu.

bekir-- ne bileyim,dalgınım biraz.. öyle anladım.. (gülerek) çetin,pirinci ıslatsın mı..
irem-- bir ay sonra ıslatabilir..
çetin-- ben gelmişken,yedireyim de.. öyle gideyim bari..

mahmut-- olur mu, hiç.. irem hanım size satışın faksını çekecek ki.. tadı çıksın..
güngör-- yoksa iremle, iddiaya mı girdin çetin..
çetin-- maalesef,öyle oldu..
philip--  pilav ve güveç ile kurtaracaksanız yine de,şanslısınız..
nedim-- pek öyle denemez,philip..

güldük dediğine..

tuğrul-- kendine gelmişsin..
irem-- evet,iyiyim..
tuna--(gülümseyerek) ben tesadüfen geldiğine  inanamıyorum,niyeyse..
çetin-- her şartta, tam zamanında geldiniz..
tuğba-- bilerek geldi,canım..
mustafa-- nasıl..

anar-- herkes burada,nasıl haberdar oldunuz irem hanım..
said-- şaşırmam diyorum,yine beni şaşırtıyorsunuz irem hanım..
sam-- (bana bakıp) rol yaptıysan,ben inandım..
sadun-- bende..
güzide--  çok başarılıydı,ömer bey dahil herkes inandı..

mahmut-- bir bana,bir bekir beylere.. sıra kimde acaba..
rekin--  sıra bende,mahmut bey.. zamanlaması süper.
philip-- bence de.. ipten alır, adamı..
güngör-- katılıyorum.ikinci şans vermekte, üstüne yok..
irem-- estafurullah,sözünü etmeye değmez..
yeşim-- (gülerek )ilginç, sahiden değişmişsin..
irem-- evet ama sen ,çok inanma..

gülündü yine..

Hiç yorum yok: