Translate

28 Ocak 2014 Salı

2091.bölüm..

ömer-- hımm,öyle mi bekir bey.. irem hanımın dediği yeri mi,
konuşuyoruz..
çetin bey çevirdi..
bekir bey,ciddiyetle başını evet manasında salladı..

ömer-- yeni geldiniz,bizim konuştuğumuz şartlardan haberiniz yok..
yüzde kaç vermişler de, vazgeçmiş bekir bey.. pazarlığımızı netleştirebilmek için,yardımı olur sanırım..

irem-- onlar kat karşılığı,yüzde 50 vermişler.. bekir bey,% 60 istemiş.. Adana kalkınan bir şehir.. yerli-yabancı yatırımcılara..  sizin naifliğiniz ve zevkinizi yansıtan bir eseri göstermekten,bizde
mutlu oluruz.. eğer siz,% 55 verirseniz.. bekir bey de,beni kırmaz herhalde..
ömer-- peki,kabul.. bekir bey ,ne diyecek bakalım..

çetin bey çevirdi..
bekir bey,hareketleri ile az olduğunu ima etse de.. gözlerinin içi gülüyordu..
bekir-- (bana bakıp ) sen var ya, sen.. aştın kendini..
irem-- kırma beni,bekir ağa..
bekir-- (mustafa ve cevdet beye bakıp.. ) ne diyorsunuz,beyler..
mustafa--peki,kırmayalım ..
cevdet-- canı sağolsun..

kaan,said ..sadun bey çevirdi..
 hayırlı,uğurlu olsun diyerek bekir,mustafa,cevdet bey ve ömer bey tokalaştılar..
ömer-- (bana uzattı elini.. tokalaşırken ) beni nasıl razı ettiniz,inanın bilmiyorum..
irem-- ben bekir,mustafa ve cevdet beyi razı ettiğimi sanıyordum ama.. öyle mi oldu..
ömer--evet.. ben  %  40 vermiştim.. siz bilmeden,yüzde oranını söyleyince.. kabul ettim..
irem--  (gülümseyip) kısmetmiş demek.. hayırlı olsun,ömer bey..
ömer-- sağolun..

maruf-- (gülümseyerek) ben,irem olmadığı için.. konuşmanızı istemiştim ömer bey.. gelince de,müdahale edemedim.. kusura bakmayın..  irem,olaya dahil olduğunda pazarlık yapılmaz.. her daim,istediğini alır..

kevin-- bilirimm..
sam-- bende..
anar-- bende bende..

marufa baktım..
maruf-- bende biliyorum,tamam..

kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: