Translate

26 Ocak 2014 Pazar

2087.bölüm..

derya-- irem hanım,siz birşey yemediniz ve sanırım içeceğiniz de alkollü.. tabak hazırlamamı ister misiniz..
irem-- daha neler, derya.. meyve suyu bu..aç değilim..
vahide-- olur mu,hiç.. haber okuyacakmışsınız daha..

şebnem hevesle ben hazırlayayım mı diyince,peki dedim..
irem-- vahide hanım,soramadım şebnemin yanında.. sen,misafirler ne zaman gideceksiniz.. yapmamı istediğin, birşey var mı.. uçak da,helikopter de emrinde..

vahide-- sağolun,biliyorum da.. yok birşey..  saat yedide gidip, orada hazırlanacağız..
güzide-- pardon,nereye gidilecek..
vahide-- bilmeyin ama dubaiye gideceğiz..
güzide-- oo..irem hanım ,sonra mı gelecek yani..bu hiç olmadı..
niye söylemediniz,irem hanım..
irem-- işin açığı,ayrıcalık istemek işime gelmedi.. güzide hanım.. görevimi yapıp,geleceğim kısmetse..

güzide-- kızlar geldiler diye,batu da mesaisini ayarladı..gelmemiş olsa,ondan isterdim..
irem-- hiç dert değil,güzide hanım.. böyle denk geldi..  akışına bıraktım..Ankaraya gideceğimi de aklıma getirmemeye çalışıyorum.

azra-- bizde yarın gideceğiz,bekleriz irem hanım..
şule-- ablaa,nereye gidiyorsunuz.. hafta sonunda, beraber olacaktık hani..
azra-- ne yaparsın,arif çağırıldı.. bende,bir gün evde kalayım bari.. biletimiz ayırtılmış bile..
irem-- yolunuz açık olsun,sorun olmazsa.. akşam beraber gidelim..
azra-- malesef öğlen gitmemiz lazım.. sizleri,çok sevdik..
Ankaraya geldiğinizde,hepinize kapımız açıktır.. ağırlamaktan mutlu oluruz..
inşallah denilirken,şebnem bana tabağımı.. garson da, ortaya beş
kanepe tabağı getirdi.. alıyorlar onlarda.. şebneme teşekkür ettim..
vahide hanımın yanına oturdu..
betülde,dalgın ve düşünceli olarak bakıyor öylesine..

şule-- betüll,sende alsana canım..
betül-- yedim,şule abla..
melis-- neyin var,dalgınsın..
derya-- baban mı gitti, yoksa..
betül--(gülümseyerek) hımm,evet.. yoldadır şimdi.. onu düşünüyordum..
azra-- okumaya gelince,böyle maalesef.. ana-baba özlenir..
ama yakınsın en azından..
melis-- ve sıkılırsan geleceğin yerler de var,değil mi..
betül-- evet,sağolun..
gülderen-- yurtta mı,kalıyorsun betül..
betül-- yok,şimdilik babamın teyzesinde kalıyorum da.. acilen başka  kalacak, bir yer bulmam lazım..
.. levent amcanın evi çok güzel.. o binada ,boş iki daire varmış..
 eğer orası olsa,babam da izin verirdi belki.. ama sahibi kiralamıyormuş..

vahide hanımla,göz göze geldik..
irem--betül.. levent beyin evi için ,ben aracı olmuştum..  sen bulmam lazım, diyorsun da...bugün babanız ve levent bey ile yemekte beraber olduğumuz halde.. sormadılar bile..

Hiç yorum yok: