Translate

26 Ocak 2014 Pazar

2086.bölüm..

tuğba-- iremm söyle bakayım,beni niye çağırdın.. sürpriz kimeydi,hıı..
irem--  ay ablaa.. inan ki,özlediğim için çağırdım.. başka bir amacım yoktu.. sağlığın nasıl..

tuğba-- (gülerek) iyiyim,şükür.. sağol,bende seni özlediğim için geldim de..
irem-- ee ,yani.. seni zor durumda mı, bıraktım..

tuğba-- yok da..  kuş uçmaz,kervan geçmez bir yerde çalışıyoruz..
.yerimi kimse bilmesin demiştim ama birisi ağzından kaçırmış demek ki.. çetin bey,nerede olduğumu öğrendiğinden bu yana.. haftada üç gün epeyce zor şartlarda, geliyor ve misafirimiz oluyordu.. kırk kişilik ekiple yemek yerken,merhabalaşıyorduk sadece..
arkadaşlar helikopteri,görünce..  çok dalga geçtiler.. çetin beyin
geldiğini/gönderdiğini sanmışlar.. haberim olmasına rağmen..
yine de,kartını istedim pilottan..

irem-- dalga geçenleri boşver.. sen geldin madem.. imkan da var.. konuşun ikiniz de,yıpranmayın..fikirler değişebilir.. değil mi..

tuğba-- fikrimi,biliyorsun.. değişmez.. ve yine imkan yok.. çünkü
gelmişken.. kontrol için,İstanbula gitmeyi düşünüyorum..
bir saat sonraki uçuşa ,rezarvasyon yaptırdım..

irem-- ablam,yarın İstanbul yolcularıyla beraber..gönderirim,seni..
vahide-- evett,düğün yemeğinde beraber olalım tuğba hanım..
tuğba--vahide hanım,isterdim de..  gitmem lazım..
irem-- kaçırırsan,üzülürsün abla.. fırsatı değerlendir, bence..
yani,eğlenelim diyorum..
aylin-- tuğba hanım,isterseniz yemek sonrası.. ilk uçuş için.. bilet bulmanıza.. yardımcı olurum..  (kaşlarımı çatıp,bakınca ) olamazmışım..

gülderen-- tehdit unsuru ne,aylin hanım..
irem-- klasik canım.. düğünden önce,hamama götürürüm demiştim..
güzide-- eyvah eyvah..
yeşim-- irem,işi büyütmüşsün.. hamam ne alaka..
irem-- ne büyütmesi.. daha hiçbir gelin adayı, razı olmadı  ki..
ben,geleneğimizi yaşatalım diyorum ama..
ceyda-- sen gitmişmiydin ,peki..

sacide-- ben gittim,ben gittim.. (durdu) pardon ya.. ben niye heyecan yaptıysam..

kahkahamız çınlattı binayı..

Hiç yorum yok: