Translate

26 Ocak 2014 Pazar

2085.bölüm..

irem-- nişanlı,sözlü.. arkadaş ve .. eşlerinizi, yanlız bırakmanıza neden olmak istememiştim hanımlar.. kusura bakmayın..

gülderen-- ben,kendi adıma memnunum..
güzide-- bende..
sacide-- seninle oturmayı tercih ederim..
aylin-- misafir ağırladın,yorulursun tabi..
vahide-- başka birşey mi oldu,irem hanım.. siz kırıntıları da kullanırdınız ama..
şule-- ilterle,erkin beyin dediğine göre.. köşkte koşturmuş ama.. ne için bilmiyorum..
azra-- iş ve patronluk zor.. sabah ta,temel atılmış.. üstüste gelince.. normal değil mi..
betül-- dün nişanda da,çok faaldi..
melis-- alışık ama akşam için güç topluyor bence..
tuğba-- haklı..
ceyda-- iremm,hasat yapmış insansın sen.. ödül alamadın mı, bu sefer..
yeşim-- ödülü kimden aldığı da, önemli tabi..

irem-- (gülerek )sağolun,hanımlar.. bedensel yorgunluk ,dinlenince geçecek.. çok stresli,ağır bir gündü.. o nedenle fazla etkilendim..
kırıntılar da tükendi,vahide hanım..
ama sizlerle olmak ,ödül bana.. daha ne olsun..

yeşim--ceydayı ve beni anlamamış olamazsın..  sen politikacı olsana..
irem-- anladım da,işime gelmedi ..politikayla hiç ilgilenmiyorum,yeşim ..  gaye,görüşme nasıl geçti..

gaye-- oo.. çapraz sorgudaydım sanki.. beynim,uyuştu.. beni aşar, hiç sıkıntıya gelemiyeceğim.. ilk okul öğrencisi gibi, hissettim kendimi..  okul ve işi aynı anda yürütmek beni zorluyor zaten..

irem--  hemen vazgeçme canım..  kararı ,ne zaman öğreneceksin..
gaye-- bildireceklermiş.. zaman vermediler..
yeşim-- sen görüştün mü,irem.. zaten çalışıyorsun..öğrenciymişsin birde.. niye ilgilisin ki..

irem-- görüştüm..elizabethi ve çok değerli insanları kıramadığımdan ilgiliyim yeşim.. konu uzun,sonra konuşalım olur mu..
yeşim-- olur.. vahit bey kim..
irem-- yeni tanıştık.. emirmiş ve ürdüne ev tekstili ihraç etmemi istedi.. başka bilgim yok..  öğrenmek istiyor musun..
yeşim-- olabilir..
irem--  saide ve rekine sorabilirsin öyleyse..görüşmeyeli  sen neler yaptın,anlat bakalım..

yeşim-- okul bitince,doktorun da önerisiyle çevre değişikliği amaçlı.. yurt çapında, akraba turuna çıktım..bir yıl gezdim.. ikinci yıl
İstanbulda diksiyon ,ikinci yabancı dil..muhasebe kurslarına
katıldım.. buraya bayram ziyaretine gelmiştim,  reklamcı oluverdim, bir anda.. ama çok memnunum.. gayeyle de,iyi götürüyoruz..
ceyda-- bizde çalışırız seninle..
yeşim-- olur tabi..

Hiç yorum yok: