Translate

23 Ocak 2014 Perşembe

2084.bölüm..

asansörden gaye ve çok alımlı bir bayan inince.. gözlerimi kısıp baktım.. yeşim ne kadar değişmiş..
hakan-- aa,gaye hanımm.. hoşgeldiniz..
gaye--(gülerek) hoşbulduk hakan bey..
ceyda-- yeşimmm.. sen ne zaman döndün..

irem-- bir yıl olmuş da.. tesadüfen burada olduğunu öğrendik..
yeşim-- sitem etmeyin.. ayy,çok özlemişim ben sizii... ..

sarıldık,öptük birbirimizi.. ceydayla da öpüştüler.. gayeyle tokalaştılar...
tunayı ve diğerlerini tanıştırdım.. hakan bey ile tokalaşırken..

yeşim-- hakan bey,kardeşim bekar.. garsonlara değil ,bana sorun..
gaye-- ablaa..
bir kahkaha koptu anlatamam..

said çeviriyordu..
vahit-- ya siz..
yeşim--(ingilizce ) ilerleyen dakikalarda,uygun görürsem söylerim beyefendi..
sam-- sizinle yazışmadık,sanırım..yoksa mutlaka hatırlardım ,yeşim hanım..
yeşim--(gülerek) yedi yaşında, bir yıl yazıştık sam.. ben kekemeydim,sen havuç kafaydın.. çocuk aklıyla,birbirimizle dalga geçtiğimiz için.. elizabeth duruma el koydu ve yasakladı..
 ben iremin sayesinde,düzeldim de.. senin saçlarda değişmiş.. boyatıyor musun..
sam-- (gülerek) hayırr.. kendiliğinden değişti....

ceyda-- (kısık sesle )yeşimm.. bekliyoruz.. açılış yapacağız ,hadii..
yeşim-- pardon.. irem fazla,iyi geldi.. susmuyorum şimdi de..
ceyda--sana, iki seans daha lazım sanırım..
gaye-- ben o kadar,emin değilim ceyda hanım.. ya daha çok konuşursa..
tuğrul-- evet,riskli..

yine kahkahalar atıldı..

*********

rekin ve ben kısa konuşmalarımızın ardından.. sembolik açılışı gerçekleştirdik... .  mr.george leon ve mr.james michel de teknik bilgi verdiler..fabrikanın tanıtım videosunu seyrettik..
başka ülkelerin,ihracatçıları ve bayilerini podyuma davet edip..sonra da beni,mehmet,davut ,faruk ve cafer beyi  çağırdı mr.leon..  xx ailesinin yönetim kadrosu fotoğrafı için, rekini de çağırınca.. alkıştan inledi salon..
onlarca değişik katılımla,fotoğraflarımız çekildi..
podyumdan indiğimizde,rekin fotoğraf için.. bizim gurubu çağırdı.. eşlerle.. bayilerle..  tam katılımla,birkaç farklı versiyonla çekildi..

nihayet konferans salonundan ayrılırken..
misafirlerin çoğu,araçları.. çevreyi görmek ve bağlantı yapmak için aşağıya indiler.. mr.leon , tesisin müdürü..mr.whith ve çalışanları
eşlik ediyordu..
ömer bey,maruflar ve bizim grup da  üçüncü kattaki galeriyi gezmek ve bilgi almak için..rekinin önderliğinde yukarı çıkacakken..

irem-- (kısık sesle ) rekin,fazlasıyla stresli bir gündü benim için..
kendimi iyi,hissetmiyorum..yukarı gelmeyip,biraz dinlensem olur mu..

rekin-- tabi.. odalardan birinde dinlenin,isterseniz..
irem-- yok yok.. biraz otursam yeter..
rekin-- o halde vahide ve hanımlar eşlik etsinler size..
irem-- peki..

rekin hanımlara söylerken.. tunayla,koltukların olduğu kısma yürüdük.. oturdum..
tuna-- (yüzüme bakıp) yiyecek getireyim mi,sana..
irem--  yok,bayılacağımı sandım bir an..  yerim,alırım ben.. sen git hadi.. ayıp olmasın adama..
tuğrul-- gelinn?.. neyin var,niye gelmiyorsunuz..
irem-- dedikodu edeceğiz,abi..
tuna-- (eğildi,kısık sesle ) dinlen,fazla konuşma..
irem-- (gülümsedim ) tamam..

yasemini ,onlarla gönderdim..
 aylin,tuğba ,sacide,gülderen,güzide,derya ..azra,melis,şule,vahide,betül,gaye,yeşim,ceyda.. koltuklara oturdular.. garsondan içeceklerimizi de aldık.. bir yudum içip.. derinn bir nefes aldıktan sonra..

irem-- nişanlı,sözlü.. arkadaş ve .. eşlerinizi, yanlız bırakmanıza neden olmak istememiştim hanımlar.. kusura bakmayın..

Hiç yorum yok: