Translate

23 Ocak 2014 Perşembe

2082.bölüm..

irem-- hah hah hah.. yüzlerini görmeyi ,çok isterdim doğrusu..
anlamadığım.. niye bu kadar,taktıkları..hem suçlular,hemde
rahatsız ediyorlar..

nedim--cihazı; sami beyin koyduğunu söylediklerinden,öyle düşünmeniz normal tabi.. ama durum biraz daha karışıkmış.. istemeleri de, sizin lehinizeymiş inanın..ama önce anlatmadıkları için,bende söylemedim..
 büromdan aradı sizi, dayınız.. o, aceleyle almaya geldiğinde de.. ersin beyden duydum..  senaryo dayınıza aitmiş.. suçsuz, günahsız sami beyi de,fırçalamışsınız.. sizden sonra,çevirmeye bende girdim de.. hala kendime gelemedim dedi..

irem-- kim koymuş da,lehime aldılar.. nedim bey.. sende oradaydın.. araba geldi,akşamına da götürdüm..

nedim-- evet de.. sami bey ,olaya tesadüfen girmiş..
araba geldiğinde,cihaz varmış zaten..bizim fark etmediğimiz sinyaller ,o kadar güçlüymüş ki.. ergün bey aradı ya.. sizde kurtlar havladı dediniz.. o iyimisiniz,öğrenmek için aramış.. otomatik olarak,polis merkezine haber veriyormuş kurduğu düzenek.. enis bey almak için gelmiş ama turgutla yaseminden dolayı, becerememişler.. nasılsa dinlenme olayı gerçekleşmediği ve behzat beyin tanıması neticesinde.. gitmişler..
 araç  köşkten çıkınca.. sinyali kısa süreliğine yakalamışlar da.. garaja alınınca,yerini saptayamamışlar.. almaları,kimin koyduğunu anlamaları açısından önemliymiş yani..

irem-- (elimi ağzıma kapadım)hii, ben sami beye neler söyledim,bir bilsen.. eh dayı alacağın olsun.. böyle berbat senaryo mu olur..

nedim-- hah hah hah.. güya tereyağından kıl çeker gibi,sizi
kimseyle karşı karşıya getirmeden.. halletmek istemiş ama
sami bey,okkanın altına girmiş .. şimdi ister misiniz,turgutu şüpheli sıfatıyla gözaltına alsınlar..

irem-- allah korusun,ağzını hayra aç..
nedim-- turgut ..araç yeni geldi.. ben içeriye aldım,park ettim demiş de..onun için dedim.. tabi ki temenni etmem..

irem--(kaşlarımı çatıp) biz kullandık,onu.. ya orada da vardı da,dinlendiysek..
nedim-- bende sordum da.. öğreneceğiz,dediler.. ve bu bilgiyi
tuna bey dahil,kimseyle paylaşmayın.. bana yarın akşama kadar,
size anlatmamamı rica ettiler.. soruşturulup,incelenecekmiş..

irem-- hıı,ben bilmiyorsam.. dayıma birkaç laf daha söyleyebilirim desene.. içimde kalanlar var da..

nedim--irem-- hah hah hah..

tuna--  merak ettirdiniz.. ne oluyor,anlatın bakalım..
irem-- olanları anlattık birbirimize... çevirmeye nedim bey de,girmiş de.. kendine gelemediğini söylüyormuş.. ona güldük..
(tabağındaki minik köfteyi,kaşımla işaret edip..) şunu versene bana..

tuna--(kürdana batırdı.. bana bakıyor.) lafı değiştirme,inanmadım..
irem-- cık cık cık..bence köfteyi vermemek için,bahane yaratıyorsun..
tuna--nedim-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: