Translate

23 Ocak 2014 Perşembe

2081.bölüm..

sam-- bende tebrik ediyorum..
irem-- teşekkür ederim,sam..
cafer-- sizinle,görüşmek istiyorum irem hanım..
irem-- görüşürüz cafer bey..
kevin-- bende,istiyorum..
anar-- eski çalıştığım yerden.. görüşmek istediklerini söylediler irem hanım.. randevu istiyorlar..
nedim-- bende,görüşmek istiyorum..
maruf-- sıra mı,alacağız böyle..
mahmut-- ben sesimi çıkarmayım bari..

tuğrul-- menejeri benimmm..

kahkahalarla güldük..

irem-- sağolun,beyler.. gece uzun.. açılışı yapalım da,sonra konuşuruz..  turgut beyin ,nerede olduğunu bilen var mı..
ilter-- birlikte eve gittik, annesini de alıp gitti... bizde merak ettik ama
bedri--ben evini aradım.. keriman teyze,çoktann çıktı oğlum
dedi..
irem-- hımm.. nedim bey,dayımla görüştüm.. konu farklı ve acilse.. öncelik sizindir..

nedim-- hıı,yine de görüşelim..
irem-- peki,buyrun.. izninizle lütfen..
tuna-- nedim bey,geleyim mi..
nedim-- yok yok..

nedim bey ile biraz ilerledik.. cam kenarına doğru.. ayaklı kül tablasını görünce.. sigara yaktık..

irem-- evet..
nedim-- erol beye,kafa tutmuşsunuz.. köşkten çıkınca,büroma
gelmiş.. benim nerede olduğumu,bilmediklerini söylemişler... kemal beye gitmiş.. arabayı kime
sattığınızı/gönderdiğinizi sormuş.. canımı isteyin,vereyim.. ama
resmi sormuyorsanız, ağzımdan tek kelime çıkmaz demiş..

irem--( güldüm ) sen de,o da bilmiyor dunuz değil mi..
nedim-- olur mu,ikimizde biliyoruz.. her neyse..
büroya geldiğimde,beni bekliyordu.. sevdiğiniz, birkaç kişiyle birlikte..

irem-- hah hah hah.. yüzlerini görmeyi ,çok isterdim doğrusu..
anlamadığım.. niye bu kadar,taktıkları..hem suçlular,hemde
rahatsız ediyorlar..

Hiç yorum yok: