Translate

23 Ocak 2014 Perşembe

2080.bölüm..

irem-- vahide hanım nerede..
rekin--( gülümseyerek ) yukarıda.. misafirler ile ilgileniyor..
mehmet beyler ve elemanlarınız da.. çok yardımcı oldular doğrusu..
bedri bey,behzat bey ve yasemin hanım.. benim müdürlerim ve personelime müşterilerle ilgili brifing verdiler diyebilirim.. yanlız,turgut bey hala gelmedi..

irem-- arkadaşların haberi vardır belki.. çoktan gelmiş olmalıydı ama
rekin-- biraz daha bekleyelim.. o arada da,tanıştırmaya başlayabilir miyim..
irem-- tabi,buyrun..

fotoğrafçı ve kameraman peşimizde... genel müdürü,mr.george leon.
avukatı carolina shult ve mali işler sorumlusu baş danışmanı, mr.james michael ile tokalaştık.. iş yaptığı kişilerle ilgileniyorlardı.. tek tek,tanıştırdı rekin..  

sonra ayakta sohbet edenlerle, tanışma merasimini gerçekleştirip..
asansörle yukarı çıktık..  etkileyici ,görüntü.. koku ve müzik var..

rekin-- bu tarafta, yurtdışından gelecek olan misafirlerimizin mecburiyet halinde,kalabilmeleri  için.. on oda.. kuaför,sauna var.. bu tarafta da.. müdürlerin , çalışanların  odaları ..toplantı salonları  ve 100 kişilik konferans ..gösteri merkezimiz bulunuyor..

fotoğrafçı ve kameraman asansörle gelince..
rekin-- buyrun lütfen..

açık büfe hazırlanmış.. ayakta ve oturan kişilere servis yapan görevliler geziniyor.. bizim ekip ,güzide-mahmut,nedim-gülderen.. abim,yavuz -aylin.. bekir-sacide,tuğba-çetin,mustafa-güngör-cevdet,hüseyin-kevin-philip-sam-ceyda-kaan-profesörler- sadun-behzat-cafer-naim-arif -azra-davut-mehmet,said- maruf-anar da  toplanmışlar konuşuyorlardı..

yanlarına gidip,tokalaştık.. marufun da,hocasıymış mr.ronald.. vahide hanım,çok şık .. saçlar makyaj süper olmuş.. onunla,tuğba hanım,güzide hanım,azra hanım,gülderen hanım ve sacide ablayla sarıldık..
şebnem,ceyda ..şule ,yasemin melis de..çok hoş olmuşlar..onları da öptüm..

nasılsınız muhabbetinden sonra..

bekir-- sürprizin,tuğba hanımı getirmek olabileceğini  hiç düşünmemiştim doğrusu..
çetin-- çok şaşırttınız beni.. ayrıca,tebrik ederim.. yatırımınızın müdavimi ,olacağım sanırım..
maruf-- uçak almaya,niyetin varmış da.. benim teklifimi niye kabul etmedin..

irem-- hiç niyetim yoktu,maruf.. gelişmeler sonucunda,dün istedim.. bugün faaliyetteyiz..
teşekkür ediyorum,çetin bey. bedri bey ile çokca görüşeceksiniz demektir.. sizi,şaşırtmak bu aralar tek hedefim.. yakında, daha çok şaşıracağınızı umuyorum.. bekir bey,imkan varken kullanmak lazım.. tuğba ablam,geldi.. başka gidenler oldu.. ama yerlerine ulaştırdık çok şükür..

kevin-- daha para kazanmadınız, yani..
irem-- o beni ilgilendirir de,bu sorunun karşılığında pamuğa zam yaptım kevin..
mahmut-- hadi lütfen itiraz edin de,pamuğu ben alayım kevin..

kahkahalar atıldı..

Hiç yorum yok: