Translate

22 Ocak 2014 Çarşamba

2079.bölüm..

arabaya bindiğimde hala gülüyordum.. hareket edip.. ana yola çıktık... aynada,makyajım akmış mı diye kontrol ettikten sonra..

tuna-- ee,söylemeyecek misin..
irem-- önce sen, söyle.. niye güldüğünüzü..
tuna-- bu acemiliğime geldi.. ikinci,üçüncüde sen istemeden gelirim dedim.. ona güldük..
irem-- inşaallah..

rekinlerin yerine yaklaştık.. devasa beton direğin tepesinde, xxx amblemi var..açık kapalı otopark da dolu..
hem gelenlerin arabaları..,hemde teşhir edilen araçlar  dizilmiş..
 fabrikanın araba parkı gibi,maaşallah..
reklam afişimiz de göz alıyor.. demin fark etmedim bile.. "xxx Adana bayisinin açılışını kutlarız.." bahadır holding yazıyor..

tuna da,girdi...  uygun bir yere,park etti..
tuna-- bekliyorum,venüs..
irem-- inelim de,söylerim.. geciktik..

el ele yürüyorduk.. üstü kapatılmış yoldan.. çiçekler,ağaçlar çim.. düzenleme mükemmel olmuş..
. anlattığımda.. tuna öyle güldü ki,çınlattı araziyi..

********

tek kelimeyle harikaydı.. abim iyi iş çıkarmış.. sadun bey,zevki
eşyalarla döşemiş.. rekin saray gibi bir yer yaptırmış..
açılış için gönderilen ,çiçekler dizilmiş kapının  iki tarafına da.. mehmet,davut,cafer,faruk,mahmut,bekir,sam,sadun..maruf  ,philip isimlerini ilk anda görebildiklerim.. bizimkini  tam istediğim gibi yaptırmış, ilter.. renk,koku anlatılır gibi değil..

içeride, yaka kartlarımız yazıldı.. ben çantamın zincirine taktım.. tuna da,cep kapağına..

yerler mermer ve halı kaplı.. şık bir hanım,karşıladı salona girdiğimizde..
-- hoşgeldiniz efendim.. misafirlerimiz bu tarafta buyrun,lütfen..

geniş,ışıl ışıl.. cam kenarına , yeşil deriden en az yirmi koltuk takımı konulmuş.. hepsi dolu görülüyor,çoğunluğu erkek tabi.... garson bize de uzattı,içecek tepsisini.. aldık..
bistro masaların olduğu tarafa yürürken..

rekin-- irem hanım,tuna bey.. hoşgeldiniz..
dönüp tokalaştık..  adam gençleşmiş,giyim de.. süper..

tuna-- hoşbulduk rekin.. hayırlı olsun..
rekin-- sağolun..
irem-- çok beğendim.. iş yerinizi.. bol,bereketli kazanç elde etmenizi diliyorum..
rekin-- çok teşekkür ederim. afiş ve çiçeğiniz çok mutlu etti beni.. .. tuğrul beyin ,sadunun ve sizin sayenizde oldu..
size yöneltilecek yer talepleri,inanılmaz boyuttaydı.. şeyhim,satmıyor da kiralamıyor da.. konu dahi etmeyin dedi de.. sustular..
değerli bürokratlar,şeyhler emirler.. hatta komşu ülke
kralı geldiği için.. onları bırakıp gelemedi.. ben de,sizi öğle yemeğine niye davet etmedim diye üzüldüm.. dalgınlığımı ,affedin lütfen..

tuna-- böyle telaşlı zamanlarda,dalgınlıklar olur.. hiç önemli değil,rekin.. irem, yemek hazırlatmış zaten.. bekleniyormuşuz..
biz biraz geciktik,asıl siz kusurumuza bakmayın..

rekin-- rica ederim.. sembolik de olsa, bir kurdale kesmek..
diğer ithalatçılar ve bayilerle, çalışanlarla ..fotoğraf çektirmek istiyorum..  izin verirseniz,video da çekilecek..
şimdi tanıştıracağım misafirler..isviçreden,almanyadan,fransadan geldiler.. çoğu black diamont dolayısıyla, iş yaptığım kişiler..
 herkes ,ortağımı çok merak ediyordu..

tuna-- iznime gerek yok,rekin.. yanlız reklam amaçlı resimlerde,
benim olmamam gerekli..
rekin-- tabi tabi..
irem-- vahide hanım nerede..
rekin--( gülümseyerek ) yukarıda.. misafirler ile ilgileniyor..
mehmet beyler ve elemanlarınız da.. çok yardımcı oldular doğrusu.. bedri bey,behzat bey ve yasemin hanım benim müdürlerim ve personelime müşterilerle ilgili brifing verdiler diyebilirim.. yanlız,turgut bey hala gelmedi..

irem-- gelmesi lazımdı ama arkadaşların haberi vardır belki..

Hiç yorum yok: