Translate

22 Ocak 2014 Çarşamba

2078.bölüm..

aman bir memnun oldular.. şaşırdılar,nereye oturtacaklarını..
ama hüseyin hala bebekle dolanıyor..

irem-- fatmaa ,dur.. başımı döndürdün.. divan var ya.. oturduk işte..  fatma-- çamaşır asıyordum.. toplayım da.. rahat oturalım..
irem-- (tuttum elinden )biz rahatız.. manzara çok güzel.. uzun
uzun da ,otururuz inşallah..şimdi,oğlunun ismini koymaya geldik..

fatma-- hüseyinn.. isim diyor,hanımım.. getirsene ya..
hüseyin-- şey,uyuyor da.. kıyamam ki.. yeni aldım zaten..
fatma-- allahım sabır verr..

tuna--irem-- hah hah hah..

kalkıp.. bebeği battaniyesi ile hüseyinin omuzundan aldım..
maaşallah.. yüzünün ifadesi değişmiş.. tombul yanaklım,uyuyor..
yüzüme çok yanaştırmadan,göğsüme aldım.. üç tel saçını okşayıp..
irem-- bahtın kaderin,güzel olsun yavrum.. anan,babana hayırlı evlat ol..  ömrün,sağlıklı ve uzun olsun..

amin dediler.. getirip,tunanın kucağına koydum..

tuna bismillah diyip.. mırıl mırıl okudu.. hüseyinin söylediği üç ismi kulağına üfledi..
tuna-- allah adıyla yaşatsın.. uğur,uğur getirsin hepimize..
amin dedik yine.. ben altını iğneledim battaniyesine..

fatma lokum ,çikolata getirdi.. ben aldım,tunaya da verdim bir tane..
irem-- darısı,sünnetliğine.. askerliğine damatlığına olsun.. okusun ,iyi bir insan.. adam gibi ,adam olsun..
tuna--irem,ne çok şey istedin.. bak çocuk rahatsız oldu..

sahiden kıpırdayıp,yüzünü buruşturdu.. meme arıyor.. bastı yaygarayı..

irem-- acıkmış, annesini istiyor o... bize müsade..
hüseyin-- bir kahve içseydik..
tuna-- içmediğimiz yer mi,hüseyin.. geliriz yine..

tuna fatmaya verdi.. kalktık,hoşçakal dedi.. bende.. fatmayı öptüm..
hüseyinle,tuna merdivenlerden indiler..arabaya doğru yürüyorlar.. uğur da,annesinin kokusunu duyunca sustu..

irem-- fatmaa,sen iyisin değil mi.. evinde bir eksiğin,sağlığından şikayetin var mı..
fatma-- yok,yok.. iyiyim,şükür..  allah gönlünüzün,muradını versin.. işiniz rast gitsin.. rahatız..
irem-- amin,canım.. kardeşler,anneler burada demişti hüseyin.. neredeler..
fatma-- herkesin evi,çocuğu.. tarlası var.. kışlık hazırlanacak.. gidin dedim hanımım.. esma abla,komşular geliyor..idare ediyoruz....
rabbim nazardan esirgesin.. sizi de,bizi de..
irem-- (güldüm ) aminnn..

tunayla hüseyinin kahkahasını duyunca..

irem-- (içimi çekerek ) inşallah hep böyle.. çiftlikte,kahkahalar atılsın.. çocuk sesleri yankılansın...  darısı naillere.. hayırlısıyla,iyileşip.. evlensinler..muhabbetleri olsun....

fatma-- inşallah.. bugün esma abla geldi de,anlattı.. "keramet nikahta mı bilmem.. yaraları sönmüş,geziniyordu.. pek bir muhabbetlilerdi "dedi..
balkon merdiveninden, aşağı indim..
irem-- iyi iyi,sevindim de.. esma teyzenin yanında,nasıl muhabbetlilermiş ki..
fatma-- (gülümseyerek)yanında değil,canım.. aralık kapıdan,duymuş.. nail güllüye,mandalina yedirirken.. minik kuşum, ağzını aç diyormuş.. tövbe tövbee..
irem-- hahhh hah hah..  sen çok yaşa, fatmaa.. hah hah hah..

Hiç yorum yok: