Translate

22 Ocak 2014 Çarşamba

2077.bölüm..

sami-- doğru,hiç hakkım yok.. boynum kıldan ince.. istiyorsanız,şikayet edebilirsiniz.. hiç sesim çıkmaz..
ben gaflete düştüm,telaşlandım..
 aramızda kalmak şartıyla ;betül telefonda bana.. "ay babaaa.. birisiyle tanıştım." diyip, turgut beyi beğeniyle öyle bir anlattı ki..nasıl geldiğimi bilemedim..

irem-- şart mı dediniz..
sami-- istek diyelim.lütfen, turgut bey duymasın.. .. şimdi affetmeseniz de,çabam devam edecek..ben sizi bilirim..
tuna beye de,hak verdim.. siz kahyanızla konuşmayın.. sözleriniz
hedefi buluyor.. fevzi bey de,doğru söylüyormuş demek ki..

irem-- evet.. hak edene,lafım dokunur..
sami-- umudumu kaybetmeyeceğim,belki bir gün affedersiniz..
sizi yolunuzdan alıkoydum.. iyi günler diliyorum.

tuna-- size de,iyi günler.. hoşçakalın..

oturdu yerine.. çalıştırdı arabayı.. sinyal verip.. ana yola çıktı..
kaset kendiliğinden,çalışınca.. kapatıp aldım..torpidoya bıraktım..

irem-- saat kaç..
tuna-- dördü on geçiyor..
irem-- on dakika daha gecikebiliriz.. çiftliğe gidelim,uğura adını koy.. bende altın var,takarız.. ezan okuyup,üç kere adını kulağına söyleyeceksin.. temiziz, adsız kalmasın çocuk.. belki bende, aklımdakileri dağıtırım..
tuna-- peki canım.. sen yeter ki, emret.. aşkımm..

irem-- ah tunam.. ah.. sana emreder miyim hiç.. nihayet iyiyim,diyorum..illa birşey çıkıyor.. ikimizi başbaşa bir huzurla bırakmıyorlar ki.. (helikopter sesini duyunca.. ) dönerken de, tuğba ablayı alalım bari..

tuna-- hah hah hah.. bırakmıyorlar diyordun, değil mi..
lütfen etkin olduğunu, kabul et..
 kusura bakma,alamam canım.. başbaşa gideceğiz.. (çiftlik yoluna döndü )
kadını oradan getirdin de,karşılamayı atladın mı..

irem-- haberleri var da.. hatırlatmadım yeniden..
tuna-- yakın ve başının çaresine bakabilir.. derin bir nefes al..
görevimiz var,isim koyacağız.. mesela ben ;ilk defa ezan okuyacağım,sayende..
irem-- sağol,bağırarak okumayacaksın ha.. kısık sesle.. dua etmeyi de unutma..

tuna-- başka ne yapayım..
irem-- (gülümseyerek,baktım ) beni sev.. o kadar..
tuna--(güldü )o  ömürlük,isteğine bağlı değil..
sevme desen vazgeçerim sanki..


çiftlik evinin önünde durdu.. fatma,bebeği ve hüseyin.. evlerinin balkonundalar..
hüseyin,sallanan sandalyeye oturmuş.. oğlunu omuzuna yatırmış... sallanıyor..
fatma da onlara, bakıp bakıp.. çamaşır teline.. minicik bembeyaz çamaşırları asıyor..
bizi fark etmediler..

tuna-- şimdi de,rahatsız etmeyelim mi diyeceksin..
irem-- (içimi çekip.. ) yok.. bir daha gelemem.. in hadi..

Hiç yorum yok: