Translate

20 Ocak 2014 Pazartesi

2074.bölüm..

sacide--(içini çekip ) ha varlığı,ha yokluğu ..yıllardır yatağa bağımlı.. külçe gibi..  ama evlat.. nefes alıyor..
karşılık aldığımız ,tek yer gözleri.. ızdırap çekiyor ve aklı başında .. bize bakışını bir görsen..bırakın artık beni der gibi.. (gözlerinden yaşlar akıyor ) canını vermek istiyorsun .. çaresizlik öyle zor ki..  biz ne diyeceğimizi şaşırdık..

 (ben nasıl dayanayım ki.. gözlerimden yaşlar akıyordu..  yere diz çöküp,sarıldım beline.. bastırdı göğsüne.. ikimiz hıçkıra hıçkıra ne kadar ağladıysak artık..  )

tuna-- iremm..  sacide hanım..  ne oldu size..

endişeyle kolumdan tutup,kaldırdı beni.. elimizi yüzümüzü, silmemiz için peçete verdi..
sacide-- kusura bakmayın,benim yüzümden oldu..
tuna-- hayırdır,ne oldu ki.. bekir bey mi rahatsızlandı..
sacide-- yok da,olacak diye korkuyorum..

irem-- tunamm,bakma öyle.. oğlunu anlatıyordu da.. film koptu..
tuna-- (derinn bir nefes verdi.. giyinmiş tiril tiril.. misler gibi de kokuyor.. duş alınmış, traş olmuş..  )allah ona  şifa ,size de sabır versin sacide hanım..  ağladığınızı görünce aklım çıktı..
(bana bakıp) bana kastın mı var, senin..

irem-- (kokusunu içime çekip) senin de, bana var herhalde.. bu ne şıklık ağam..
tuna-- of iremm.. bırak,şimdi. şıklığı falan.. (kolonya döktü ,ikimizin eline de)
irem-- karın köle sana.. düşünceli aşkım..

sacide-- hah hah hah.. iki dakika bekle de,ben gideyim..

irem-- tunanın morali bozuldu ya.. onun için söyledim, abla..  sen yabancı mısın.. hem sen nasıl gideceksin.. acemisin,ağladın..
sacide-- araba kalsın.. taksiyle giderim..
irem-- olmazz.. otur biraz, sakinleş.. ben hazırlanayım.. götürürüm seni..
derya-- irem hanımm..
irem--(döndüm,odanın kapısından bakıyor )  deryacığım gelsene.
derya-- (girdi içeri ) merhaba
irem--tuna-- merhaba..

sacide-- hoşgeldin derya..maşallah çok yakışmış.. elbisen..
derya-- (mahçup gülümseyerek ) sağolun.. ne oldu,size..
irem-- yok birşey,duygulandık..

derya-- hıı.. biz gidiyoruz da.. sacide hanımın arabasını park ettiğinizden.. yardımım olur mu diye, geldim..
sacide-- ah deryacığım,olmaz mı.. götürürsen çok sevinirim..
derya-- tabi ki..
sacide-- (kalktı) bir avazda kurtulursun, inşallah.. irem,tuna bey.. moralinizi bozduğum için kusura bakmayın.. hadi deryacığım gidelim..

sarıldık,öpüştük.. tekrar teşekkür ettim.. tunayla tokalaştılar..
deryaya anahtarı verdim.. gözlerimizle anlaştık..  aşağıya kadar inmemi bile istemedi.. ikisi gittiler..

ben  bitkinlikle,çöktüm koltuğa..
irem-- izin ver tuna.. daraldım..

Hiç yorum yok: