Translate

20 Ocak 2014 Pazartesi

2072.bölüm..

irem-- (turgutun monitöründe ;  sacide ablaya verdiğim jeep belirince, dikkatle baktım..  köşkün önünde durdu..sacide abla kullanıyormuş..indi,geliyor .. gülümseyerek ) pardon,kimin garajındaymış dayı..

erol-- .................... söyletme şimdi beni.. kime verdiysen..onun garajındaymış.. ben gitmedim..

irem-- (turguta,sacide hanımı karşıla.. odama çıkar,ilgilen.. ..ilterle erkin de,çıksınlar biraz yazdım ..başını sallayıp,kalktı..
diğerleriyle çıktılar ) iyi ,madem aldınız..sorun yok, o halde..
erol--evet.. tunayı versene..

irem-- veremem ,çünkü yok..  benim ağzımdan laf almak için aradın, değil mi.. hemen atlayacaktım,sende amacına ulaşacaktın..
erol--......................

irem--kurtardığınız hayatlar adına, gel de.. cihazı al.. jeep ,köşkün önünde..şimdi geldi.. anahtarı ali beyden alırsın.. by..
erol-- ............... sağol..
irem-- sende..

kapatıp kalktım..
erkin ve ilter bey salondalardı..

irem-- kusura bakmayın.. gidip,hazırlanın.. bizde birazdan çıkarız..
ilter-- estafurullah.. önemli değil.. turgut gelsin de..
irem-- tamam.. songülü de,götürün..

odama çıktım.. sacide ablayla öpüştük,sarıldık.. bana bir hediye getirmiş.. paket masamda duruyor..

sacide--yıllardır ehliyetim var da.. ilk defa,araba kullandım.. ama sırtımdan ter aktı valla..
irem-- güle güle kullan.. pratik yaparsan,alışırsın.. sacide abla.
jeepi tam yanaştırama mışsın.. anahtarı alabilir miyim..

sacide--(verdi )ben hediyeni vermeye geldim..   birazdan gidecektim zaten..
irem-- otur otur.. bir kahve içeriz.. tuna gelmedi daha.. ben iki dakikada gelirim..
turgut-- ben çekseydim, irem hanım..
irem-- ben hallederim, turgut..

koşturarak,indim.. bahçeyi geçip..dışarı çıktım..
araba sahiden yanaşmamış ama o kadar da,açıkta değil miş..
çalıştırıp,yanaştırdım.. tam inecekken..dayım camı tıklattı..
indim.. o,kapıdan içeri eğilip.. aldı..
bana da,öpücük atıp hızlı adımlarla uzaklaştı.. kapıyı kilitleyip.. bahçeye girdim..

derya-- irem hanım..
irem-- (evine doğru başımı çevirdim..balkonda..saçlar,makyaj yapılmış.. elbisesini giymiş.. ) oo,çok güzelsiniz derya hanım..

derya-- sağolun.. iyi misiniz.. (ellerini ne oluyor dercesine, iki yana açtı..)
irem-- sorma,boşver.. sen gittin mi ,keriman teyzeye..
derya--gittim.. ev curcunaydı.. keriman teyzeyi sakinleştirdim biraz.. sadece şebnem gelecekmiş.. geçerken,alırız dedim.. naim ve arif beylerde geliyorlar..

irem-- tamam.. sacide abla geldi.. tuna da gelince, bizde çıkarız..
turgutları,songülü  göndereceğim şimdi..
derya-- ben geleyim mi..
irem-- yok canım,sen orayı organize et..
derya-- peki..

Hiç yorum yok: