Translate

19 Ocak 2014 Pazar

2071.bölüm..

tabi ben,içmedim..
bir saat sonra.. tüm görüşmeleri bitirmiş,toptancılarla anlaşmıştık ..gayet karlıyız..
ben de konuşmadım.. ilter beye,buyur işi sen bağla dedim..  mikrofonu açıp.. görüştü ve şartlarımızı kabul ettirdi.. yarın çeklerini gönderecekler.. Adana toptancısından da.. kendisi alacak..kutladık,onu.. babasını sordum.."gayet iyi ,şükür" dedi.. takı setini de gösterdi.. çok beğendim..

 turgut, sigara ikram ediyordu ki..  telefon çaldı..

turgut-- bahadır holding buyrun............................ burada,veriyorum erol bey..  dayınız arıyor..

irem-- (aldım ahizeyi) efendim..
erol-- aldık,hoşçakal..
irem-- dur.. nasıl,tuna mı söyledi..
erol-- hayır.. bende zorlamadım.. ama senin alacağın olsun..
sayende sinir harbi yaşadık..başın ağrımasın diye, gidemedim..
irem-- hadi ya,üzüldüm dersem yalan olur..benimde başım ağrıyor,canım..
erol-- anlamadın,resmi olarak geleceklerdi..
irem-- anladım,canım.. buyursalardı,keşke.. şenlik olurdu,bize de..size de.. eğlenirdik..

erol-- sen dalga geç bakalım.. neyse,sorun kalmadı.. bulundu..
garajdaymış tahmin ettiğin gibi..
irem-- (turgutun monitöründe ;  sacide ablaya verdiğim jeep belirince, dikkatle baktım..  köşkün önünde durdu..sacide abla kullanıyormuş..indi .. gülümseyerek ) pardon,kimin garajındaymış dayı..
erol-- .................... söyletme şimdi beni.. kime verdiysen..onun garajındaymış.. ben gitmedim..

irem-- (turguta,sacide hanımı karşıla.. odama çıkar,ilgilen..
..ilterle erkin de,çıksınlar biraz yazdım ..başını sallayıp.. kalktı..
diğerleriyle çıktılar ) iyi ,madem aldınız..sorun yok, o halde..
erol--evet.. tunayı versene..
irem-- veremem ,çünkü burada değil..  benim ağzımdan laf almak için aradın, değil mi.. hemen atlayacaktım,sende amacına ulaşacaktın..
erol--......................

Hiç yorum yok: