Translate

19 Ocak 2014 Pazar

2070.bölüm..

köşke girip, mutfağa gitti..  songülle konuşurken.. tepsiye viski ,soda şişesi .. buz ..çikolata ve birkaç da bardak koydu..
alıp salona geldiğinde.. sesini yükseltip..

tuna-- iremm,gel..
irem-- (gülümseyerek ,mikrofonu açtım) bence,onu bırak..sen gel..
tuna-- (kameraya dönüp,öpücük attı) gel,gecikmeyelim..
irem-- tamam..

**********
indim çabucak..
beraber odaya girdik.. tunanın,elinde tepsiyle içeri girdiğini görünce..
turgut-- oo,hayırdır..
erkin-- tuna bey,bizi mi deniyorsunuz..
tuna-- (gülerek ) hayır,hiç öyle bir niyetim yok.. şu an ihtiyaç var.. sizde,arzu ederseniz için diye getirdim.. birazdan gidilecek nasılsa..

turgut-- araba kullanacağım,ben içmeyim..
koltuğu turgutun yanına çekip..oturdum..
irem-- iç,turgut.. ben bile içeceğim.. ilter bey,kullansın..
turgut-- pekii..

tuna doldurup,verdi bizlere.. kendisi de,oturdu şulenin masasına..
tuna-- halil ve murat bey nerede..

turgut-- halil beyi,güngör beye gönderdim.. yani o aradı,çek verecekmiş.. bedri bey de,reklam ajansına uğramış.. muratı gönderde ,bana yardım etsin dedi..

irem-- rekinin yeri için de,afiş  yaptırdım .. onun için çağırmıştır.. ilter bey,gelmedi mi daha..

turgut-- aradı,çiçeği göndermiş.. vahide abla için,para toplamıştık.. amcası kuyumcuymuş.. ondan takı alıp..gelecek..

irem-- tamam.. şu listeyi göster bana.. kaandan öğrendiklerini de anlat..  erkin bey, odamda kırmızı dosya var.. onu getirip..
 çevirisini yapar mısınız..
erkin--peki..

tuna-- (erkin bey çıkınca )irem, kıyafetleri buraya getireyim mi.. sen gelebilir misin..
irem-- getir canım.. işimiz bitince,burada hazırlanırız..
tuna-- tamam..( içti bardağındakini )sakın ,sarhoş olma..
irem-- tam zamanıydı aslında ama olmam.. sağol..
tuna-- sende.. iyisin,değil mi..
irem-- hımm..
tuna-- (kalktı ) fazla telefon var mı..
irem-- bugün kalsın.. abimden başkası dokunamaz..
tuna-- (gülümseyerek) peki.. by..

Hiç yorum yok: