Translate

19 Ocak 2014 Pazar

2067.bölüm..

davut-- (neşeli bir sesle) sağolun.. gelsinler,bakalım..

(bedri bey,kapıdan bakıp.. içeriye girdi.. not kağıdına.. "gülşen çakır, havaalanındaymış.. bizim uçakla izmire gitmek için..sizin kartınızı ve yüzlük,dört deste dolar vermiş pilota..  pilot
ne yapayım diye soruyor.."yazdı.. )

davut-- alo aloo..
irem-- bir dakika davut bey.. (kalemi alıp,"götürsün" yazdım.. o çıktı.. )evet,sizi dinliyorum..
davut-- başım ağrımıyor artık.. dinlenince geçti,diyecektim....
irem-- sevindim,açılışta görüşürüz..
davut-- inşallah.. ben herşey için,çok teşekkür  (fısıltıyla) geldiler,kapıyı yumrukluyorlar.. hoşçakalın..
irem-- tamam tamam.. uyanın da,açın bari..
"geldimm, ne oluyor ya "dedi ve kapattı..

*********

odadan çıkıp.. turgutların yanına gittim..
irem-- hanımlar,evinize gidin.. ve hazırlanın.. keriman teyzenin bir ihtiyacı var mı.. sorarsanız sevinirim.. bende gitmeden,uğrayacağım.. her neyse.. dayımı göndereyim de.. toptancıları arayalım..

yasemin-- ben sordum irem hanım.. keriman teyze,annem ,dürdane teyze,sultan teyze..eva ..ile berabermiş..  küçük çaplı mevlit,okutmuşlar..yemek,pasta börek hazırlanmış.. vahide hanımın yeni evine naim bey,arif bey ve azra hanımla hep beraber götürüp dolabına koymuşlar.. (gülerek ) çeyiz göstermiş.. az öncede.. keriman teyze,şebnem ..azra hanım kuaföre gitmişler..
 vahide hanım,sizi aldıracağım..hazırlanın diye aramış.. bizimkiler de.. ağlaşıyorlarmış.. hatta evayı teselli ediyorlarmış..

şule-- ben annemin, ağladığını hiç görmedim.. duygulandığı bile enderdir.. ne oldu acaba..
irem-- Adana havası ,çevre çarpmıştır.. burada biraz daha kalsın da,gör sen o zaman..
güldüler..

irem-- hadi,ben çıktım..
melis-- bir dakika.. faruk ve mehmet bey..irem hanım bizi tehdit etti dediler.. ne demek bu..
şule--  yani ettiniz mi ve neden..
irem-- (gülerek)  ettim ama kabul ettiğimi bilmesinler.. nedeni ,sonra konuşalım.. by..

koşturarak yukarı çıktım.. kahve içiyorlardı.. dayımın koltuğunun kenarına oturup,sarıldım.. bir süre öpüp,koklaştık..
erol-- iremm..

Hiç yorum yok: