Translate

18 Ocak 2014 Cumartesi

2062.bölüm..

tuna-- benim, haberim yoktu.. dün kalabalıktık,konuşmaya fırsatımız olmadı.. gece nişana giderken,öğrendim..

irem-- konunun uzmanı değilim ama tanıyorlardı,vecdi bey.. bekir beye ve hüseyin abiye telefon ettim.. tamam dediler.. imam da,hüseyin abinin abisi.. eniştemin kuzeleri olunca.. ricamı kırmadılar,sağolsunlar.. hatta güngör ve mustafa beylerde.. tatlıları alıp, gitmişler..
nişana giderken.. "nikahı kıydık,hastaneye gitmene gerek kalmadı "diye.. bana haber verdiler.. yine de,gittik.. naille güllü,
çok şaşkın.. kahya ile hanımı mutluydu..  inşallah,iyileşince resmi nikah kıyılsın da.. bizim kahyayla konuşmayı düşünüyorum..(tuna bana bakıp,gülünce )tamam,tamam.. konuşmam..

sami-- niye istemiyorsunuz ki,tuna bey..
tuna--  iremin bebekliğini biliyor,en az yirmi yıllık kahyaları.. karı-koca çok da,iyilerdir.. çevre baskısı,yetişme tarzı çok büyük etken ve adam kendince haklı..  irem ; naile güllüyü istedikten sonra.. kahyanın tamamen değişen, tavrına kızıyor..  sert konuşup,kırmasını.. babası varken,iremin karışmasını doğru bulmuyorum sami bey..

mr.ronald-- ve irem hanım tamam, dedi.. ilginç..
mr.hector-- demek tuna bey, ikna etmiş..
mr.edward-- kavga çıkarmaya mı,çalışıyorsun mr.ronald..

tuna-- çıkmaz,mr.edward.. hiç merak etmeyin.. irem asidir de..
çok da mantıklıdır.. kendisini de,iyi tanır..

aylin-- evet,süper anlaşıyorsunuz.. formunuzdan,hiç birşey kaybetmemişsiniz..
irem-- (gülümsedim )sağol aylin.darısı bekarlara olsun.. onlarda anlaşsınlar inşallah..
amin dediler..
********
hep beraber masada ki,tabaklar ..bardaklar toplandı.. mutfağa götürdüğümüzde.. songüle ve yemeklerimizi yapan, üç hanıma teşekkür edip,elinize sağlık dedim.. memnun oldular..
.. kayık tabaklara hazırladıkları, meyveleri tatlıları getirdik.. servisleri ,yine beraberce yerleştirdik..
el yıkamaya girdiler.. gezinenler.. oturanlar var.. sohbet ediliyor..
tuna sigara verdi içenlere .. yaktı.. akif bey de, kızlarına bakıp geldi..

irem--.. turgut,sağol..iyi ki,songülle  kalmışsınız.. başka arayan oldu mu..
turgut-- rica ederim.. evet de, sonra konuşuruz..
irem-- acilse,gel hemen..
turgut-- yok yok.. ama viktorya gelebilir.. uğramaya çalışacağım dedi....
irem-- (güldüm) sorun yok,turgut.. buyursun,gelsin..

bedri-- hadi ya.. kimmiş..

Hiç yorum yok: