Translate

18 Ocak 2014 Cumartesi

2063.bölüm..

turgut-- yok yok.. ama viktorya gelebilir.. uğramaya çalışacağım dedi....
irem-- (güldüm) sorun yok,turgut.. buyursun,gelsin..

bedri-- hadi ya.. kimmiş..
yasemin-- bu kadar merak iyi değildir,bedri bey....
derya-- bence de..
tuna-- önemli değil,hanımlar.. bendim ,bedri bey.. açığa çıkmışım.. sürpriz bozulmuş..
şule-- peki ..siz nasıl öğrendiniz,açığa çıktığınızı..
yasemin-- biz kimseye söylemedik..
behzat-- bende..

irem-- alınmayın,lütfen..benim bir sözümden, tahmin etti..
faruk-- dün gece,yakalandım dediğiniz bu muydu..
tuna-- evet..

 melis kahve yapmış.. getirdi..ikram ediyor.. tepsiden alırken..
irem-- sağol.. biberliyi almıyorum ,değil mi..
melis-- (güldü ) yok.. hepsi normal..
tuna, fevzi ve vecdi beyler de.. aldılar..
songül de diğerlerine ikram ediyor..

sadun-- kahveyle, tuz/biber de.. çok kötü olur ,herhalde..
fevzi-- berbat ama içiyorsun mecburen..
yavuz-- aylinn,ben içemem şimdiden söyleyeyim de..
şermin-- yapsa ,içmeyecek misiniz yavuz bey..
feryal-- yada o aşamaya gelinmişken.. içmeme gibi bir şansınız var mı..
yavuz--hımm..  aylin,beni o duruma düşürme lütfen..
aylin-- söz veremem..
güldük..
behzat-- mehmet bey,faruk bey.. siz içtiniz mi..
mehmet--faruk-- yok..
faruk--  bizim kahve içmeye fırsatımız olmadı ki..
melis--irem hanım,siz içirdiniz mi tuna beye..

irem--(gülerek )yok ama yasinle ziyanın kahvelerine biber attıran, bendim.. aman ziya duymasın..

kahkahalarla güldüler..
said--sizin yanınızda zaman çok çabuk geçiyor.. ben izninizi istiyorum.. yemek ve samimiyetiniz için teşekkür ederim..
tuna-- afiyet olsun said.. rica ederiz..
irem-- deryacığım,sende evine gidip.. hazırlan..
akif-- biz de,gidelim.. tabi çiğdemle didemi bulursak..
irem-- buluruz akif bey.. maxx-tina.. çocukları getirinn..

herkes güldü.. iki dakika sonra.. max ve tina.. kilimi iki ucundan ısırmak suretiyle.. gayet yavaş çekerek ,yanımıza getirdiler..  kızlar kilimin üstünde uyumuşlar meğerse..

Hiç yorum yok: