Translate

18 Ocak 2014 Cumartesi

2061.bölüm..

fevzi-- çiftliği bilmiyorlar, herhalde..
irem-- evet.. orası bana çok ters,hergün dersten çıkıp... gidemem..
tuna-- sizi getirip-götürecek  arkadaşımız var mr.edward..  sorun olmaz..

irem-- naili de,arayamadık..
turgut-- o sizi aradı,irem hanım.. çok daha iyiymiş.. şoktan çıkamamış hala.. size teşekkür ediyor.. kaçıncı can borcu bu,bilmiyorum dedi..
yavuz-- şok için,teşekkür edeni de ilk kez duyuyorum..

güldük..
mehmet--normalde,bu hafta sonu evlenecek olan.. tuna beylerin,ikinci kahyası.. zona olup,hastanede tedavi altına alınmış yavuz bey..  nişanlısı da, refakatçi kalıyormuş yanında.. o kızcağız da,irem hanımların kahyasının kızı.. çiftlikler komşu..babası,kalma dedikodu olur.. gidersen de dönme diye, tehdit etmiş..
irem hanım,durumdan haberdar olunca.. imam,ana-baba ve iki de şahit göndemiş hastaneye.. dün,bizimle ilgilendikleri için.. göremediler de.. nişana gelmeden.. hepimiz ziyaretlerine gidip.. tebrik ettik..

yavuz-- bravo doğrusu..
levent-- ses saklamadan.. refakatçiliğe ve babaya kafa tutmaya kadar ,fikrini değiştirmiş demek ki.. bravo naile..
feryal-- ben,kıza bravo diyorum..
şermin-- bende..
aylin--meryem--oya-- bende..

irem-- bende aynı fikirdeyim.. çünkü güllünün ortamını biliyorum....
nail ;güllünün babasıyla restleşmesinden haberdar olmadığı gibi.. birde hastalık psikolojisiyle ,kızın burnundan getirmiş..resmi nikah ,bugün hastade kıyılacaktı.. onu da,kabul etmeyip,erteletmiş..   güllüye, aldırırım seni bizde kalırsın dememe rağmen.. hayır,kalacağım.. sadece haberin olsun ,istedim dedi..
yani benim..imam nikahına, ön ayak olmam..güllüyle,nailin huzurlarının bozulmaması içindi..

vecdi-- şahitleri,hocayı  nereden buldunuz.. irem hanım.. tuna bey mi yardım etti.. hem şahitlerin..kızla,erkeği tanımaları gerekmiyor mu..
tuna-- benim, haberim yoktu.. dün kalabalıktık,konuşmaya fırsatımız olmadı.. gece nişana giderken,öğrendim..

Hiç yorum yok: