Translate

17 Ocak 2014 Cuma

2059.bölüm..

irem-- davut beyin,iyi olduğunu defalarca söyledim.. bilmediğiniz ne olabilir ki..   sanırım gitmeyin dememi, yanlış anladınız.. halbuki,ben sizi düşünmüştüm... .malum, gideceksiniz.... nişanlınız ve sözlünüzle vakit geçirmeniz için.. ortam, fırsat varken.. misafir olmanızdan bahsediyordum..
karar sizin beyler.. ama bilmenizi isterim ; şule ve melis hanımla ilgili .. zamansız ,herhangi bir isteğiniz olduğunda.. izin vermem ve kesinlikle siteminizi dinlemem..

mehmet-- faruk--...........................
irem-- beni bekliyorlar ,kusura bakmayın..

faruk-- irem hanım.. beraber olmayı ,biz de istiyoruz.. mehmeti yanlış anladınız.. dün,ben kötüydüm.. gece de,davut iyi değildi.. onun için merak ettik.. bilmediğimiz nedir derken..
acaba size birşey söyledi mi,demek istemişti..

mehmet-- evet.. madem,iyi.. uyusun öyleyse.. yanlış sordum,kusura bakmayın..
irem-- peki.. tercih sizin, nasıl istiyorsanız öyle davranın..

***********

yemekler ,servis edilmişti.. ben elimi yıkayıp, geldiğimde.. mehmet ve faruk beylerde  şuleyle,melisin yanında oturuyorlar.. ..
afiyet olsun diyip, tunanın yanına oturdum, bende..
 yiyoruz..
hava da harika.. didemle çiğdem,koşup gülüyorlar..

aylin-- buraya bayıldım,irem.. güle güle oturun,çalışın....
irem-- sağol aylin..
akif-- kızlar,hep isteyecekler artık..

irem-- gelsinler,akif bey.. ben mutlu olurum.. anaokulu da,yakın nasılsa.. sıkılırlarsa,götürürüm..  melek hanımla, arda nasıllar..

akif-- sağolun.. elizabethle onu konuştuk,bizde.. arda,gidiyordu..çiğdem ve didemde oraya gidecekler artık..
ben,şubeden ayrılınca.. melek hanım da,işi bıraktı.. ama eşi çalıştığından rahatlar,çok şükür..
hatta anaokula gidip-gelmek kolay olsun diye.. bu yakınlarda bir ev kiralamışlar.. bir hafta önce,taşınacaklarının haberini verdi..

irem-- (arkama yaslanıp ) ufff.. biz nasıl geciktik ya.. tuh ,tuh..
tuna-- yeri biliyorsanız, tarif etseniz.. ev sahibiyle görüşürdük..
akif-- (gülerek,ağzını sildi peçeteye) gerek yok...onlar bilmiyor da.. ben ev sahibinin kim olduğunu ,öğrendim.. sizmiş siniz..
tuna-- (güldü ) hadi ya.. işte bu, çok güzel bir haber..
irem-- ciddi misiniz,akif bey..
akif-- evet..

Hiç yorum yok: