Translate

17 Ocak 2014 Cuma

2058.bölüm..

tuna-- akif bey,buyrun..
akif-- kızlar,bizim kurta alışık.. hayvana,yapmadıkları kalmıyor.. sizin kurtlara da ,aynı davranacakları kesin.. çekinmem ondan.. hem sami beyi durdurdular, baksanıza..
sami-- evet,kurtlar bana izin vermiyorlar..
döndüm.. oturmuşlar önüne..

irem-- tabancanız mı var..
sami-- evet..
tuna-- (cebinden mendilini çıkarıp,avucuna açtı.. ) silahı kabzasından tutup,buraya koyun.. kasa da,muhafaza edelim..
yoksa giremezsiniz ,sami bey..

sami-- daha neler göreceğim, bakalım..
behzat-- sami bey,geçmeye çalışsanız da..ne yapacaklarını görsek..
irem--hiç ,tavsiye etmem..
güldüler..
(sami bey,tunanın dediği gibi.. çıkarıp koydu,mendilin içine.. kurtlar önünden çekildiler..  )
sami-- tuna bey,tabancam size emanet..
tuna-- tamam.. siz geçin,ben koyup geliyorum..
halille,gittiler masaya..
irem-- akif bey,gelin lütfen.. kurtlar çocuğa alışık değiller ama çok akıllılar.. zarar vereceklerini ,sanmıyorum.. tanışsınlar yanımda..

max ve tinanın başını okşayıp.. aferin derken..
akif bey,çiğdem ve didemle geldi.. çiğdem hiç tereddütsüz,max in
başını okşayıp..
çiğdem--   nasılsın canım.. gözlerin ne kadar güzelmiş, seninn..
max de,patisini omuzuna koyup..başını eğdi,mırıl mırıl sesler çıkarıyor..

çiğdem-- babaa,o da beni sevdii.. bu kurtu da, alalım mıı..
beraber yatarız..
akif-- hayırr,alamayız ve yatamazsın..

didem-- babaa.. bana bakk..
 ohh,didem de.. tinanın üstüne oturmuş .. ata biniyor sanki..
akif-- didemm, lütfen in alışık değiller.. hem canları da yanabilir..

yattı,tinanın üstüne.. boynuna sarıldı birde..
didem-- o kocaman, ben hafifim.. canı yanarsa,söyler bana..

irem-- didem,çiğdem.. düşmeyin ve dışarı çıkmayın lütfen.. burada oynayabilirsiniz..
max-tina kızlar size emanet.. koruyun onları .. kilimi ve topunuzu getirip oynayın.. tamam mı..
max--hev..

kahkahamızı duymalıydınız.. ali bey de ,çıktı kulübesinden..
ali-- merak etmeyin..
irem-- sağolun..

akif beyle masaya giderken..
mehmet ve faruk bey geldiler yanıma

mehmet-- bir dakika irem hanım.. davut , kötüyüm mü dedi..
irem-- yok yok.. içki dokunmuş da.. aslında uyumaya gitti..
başı ağrıyormuş,migreni tutmaması için.. sessizlikte yatacakmış. açılışa gelecek.. hadi buyrun..

faruk-- acıkmadık ki.. biz de gidip bakalım ve dinlenelim diyoruz..
irem--  davut bey iyi olmasa,bırakır mıydım.. dinlenmek için de, gitmenize gerek yok.. yukarıda, yerimiz mevcut.. yatıp uyuyabilirsiniz.. isterseniz ev anahtarı da, veririm..

mehmet-- irem hanım,bilmediğimiz nedir..

Hiç yorum yok: