Translate

17 Ocak 2014 Cuma

2056.bölüm..

irem--  böyle konularda şaka olur mu ,davut bey..
.. bedri bey ,turgutu arayıp istediklerimi söyledi.. o da,bir misafiri var bekliyor adı gülşen çakır demiş..   didem,tunanın kucağından indi ya.. o zaman haberimiz oldu..  ben,size ..nasıl söylesem diye düşünürken.. tesadüfen,gelebilir miyim dediniz.. görünce şaşırmayın ve nasıl davranacağınızı düşünün diye ,anlattım size de..

davut--(gülümseyerek ) tesadüf değil.. tuna bey,iremle gidin dedi bana... demek bu yüzdenmiş..
irem-- bak senn,.. karıştı ha..

davut-- evet,sağolsun.. aslında gülşen bana cevap vermeden.. kimsenin görmesini,bilmesini istemiyorum.. .o nedenle,gel dememiştim..  dillerine düşersem,kurtulamam çünkü..
biz köşke gitmeden ,otele gitse diyeceğim ama turgut tek.. götüremez..
sizinle görüşmeye gelmiş,misafirleriniz var..  hiç olmaz..
düşünemiyorum.. öneriniz var mı..

irem-- arayın da,konuşayım..

aradı, ahizeyi bana verdi.. çalınca.. o da duysun diye, tuşa bastım..
irem-- siz,dinleyin lütfen..
erkin-- bahadır holding buyrun..
irem-- hayırlı olsun,erkin bey.. ben irem..
erkin-- sağolun,irem hanım.. geliyor musunuz.. hazırlıklar tamam.. dört dörtlük sofra hazırlandı..
irem-- geliyoruz,erkin bey..  turgut beyi alabilir miyim..
erkin-- tabi,veriyorum..

turgut-- buyrun,irem hanım..
irem-- turgut,gülşen hanım bekliyormuş beni..
turgut-- o hanım kim,sorabilir miyim..
irem-- neden,ne oldu ki..
turgut-- hiç,tuhaf geldi biraz.. Mersinliymiş.. İzmirden,otobüsle bu sabah Mersine gelmiş.. dinlenmiş ,araba kiralayıp sizi görmeye gelmiş..
irem-- bu kadar, rahat konuştuğuna göre.. gitti mi yoksa.. erkin bey de,yanındaysa içeri git..
turgut-- çıktı ,yanımda değil..ve evet gitti..  size fikir danışacakmış ama anladığım kadarıyla ,davut beyi görmeye gelmiş... asılacak birisine de benzemiyordu ama nerede kalıyor falan diye sorunca.. nişan xxx otelinde yapıldı ama nerede kaldığını bilmiyorum dedim.. fazla zamanım yok,ben irem hanımı ziyarete sonra gelirim  diyip..otele gitti..

irem-- sen çok yaşa turgut.. allah seni ve tüm sevenleri hayırlısıysa kavuştursun inşallah..
turgut-- aminnnn.. davut bey,otele giderse kesin kavuşurlar.. davut derken,gözleri parlıyordu çünkü..

irem-- hahhh hah hah.. turguttt.. kimse,gülşen hanımdan.. davut beyi sorduğundan falan, bahsetmesin.. davut beyin arkadaşları,haberdar değiller.. duyulmaması lazım.. gülşen hanım,anladığım kadarıyla davut beye ..beklediği cevabı vermeye gelmiş.. ve tesadüfe bak ki.. davut bey de.. otele gitti.. konuşsunlar bakalım.. kesinleşinceye kadar aramızda kalsın,  tamam mı..
turgut-- tamam tamam.. tuğba hanım da, açılışa yetişecek..
irem-- anladım,sağol.. by..

kapatıp.. davut beye baktım gülerek..

irem-- gözünüz aydın..

Hiç yorum yok: