Translate

17 Ocak 2014 Cuma

2055.bölüm..

yarım saat sonra.. resmi misafirlerimizi yolcu edince..
 biz bize kalmıştık nihayet..

üstümden tonlarca yük kalkmış gibi hissediyorum..
çünkü mahmut bey;maruf ,kevin ve cafer beyin de..geldiğini görünce.. "toplantıya,sizin adınıza nedim  bey katılsın isterseniz ..işiniz ve misafirleriniz var döndükten sonra.. gelirsiniz olur mu",dedi.. çok sevinirim,kusura bakmayın lütfen dedim.. nedim,kemal beyler onunla gitti..

bekir,mustafa bey ve anar,beraber gittiler.. orhan abi,halam, firuze teyze,ufuğu ..eve.. abimde,menekşeyle elayı okula götürdü..
 akif bey ve kızlarını saidle derya..
elizabeth,philip ve crisi güngör bey.. götürmüştü.. anaokula..gittiler yani..
galip beyle,saliha hanım lütfü abilerle gittiler.. yemeğe çağırmıştım da,hepsinin  işleri varmış..
kevin,cafer bey,maruf önce rekinin yerine gidip.. geleceklermiş..
vahide hanıma izinlisin,herhangi birşey olursa haber ver bana
dedim.. rekinle ,iş merkezine gittiler.. misafirlerini karşılayacaklarmış..

 tuna yavuz beyleri,behzat bey fevzi beyleri aldı.. sadun-şermin ,vecdi- meryem çiftini götürüyor..
diğerleri de yerleştiler arabalara.. sami ve levent beyi de davet ettik..
konvoy hareket  etmek için beni bekliyordu..

arabamın kapısını açtım..
irem-- benim yolcum yok.. sıkışan varsa,buyursunn..
davut-- ben gelebilir miyim.. irem hanım..
irem-- elbette buyrun..

diğer arabadan gelip..oturdu.. öne geçtim.. konvoy halinde gidiyoruz..
davut-- yoruldunuz ama değecek bir yatırım yaptınız..
irem-- evet.. özel fakat ,bir soru sormam lazım davut bey..
davut-- buyrun..

irem-- gülşen çakır ,ne ifade ediyor sizin için..
davut--(içini çekerek ) benim için, çok şey ifade ediyor da..teklifimi düşünmek istedi.. bekliyorum.. o nedenle,mehmete ..faruğa birşey söylemedim..
irem-- bir soru daha; gülşen hanım nerede..  sizin burada olduğunuzu ..ne amaçla geldiğinizi, biliyor mu..

davut-- tabi,biliyor.. İzmirde,beni havaalanına o getirdi.. niye sorduğunuzu öğrenebilir miyim..
irem-- gülşen hanım,köşkteymiş ve beni bekliyormuş..
turgut da,gelecek demiş.. ağırlıyorlarmış..
davut-- ............... nee.. şaka yapıyorsunuz, değil mi..

Hiç yorum yok: