Translate

17 Ocak 2014 Cuma

2054.bölüm..

 platforma, koltuklara oturuldu.. çok çeşitli kanepeler ve alkollü, alkolsüz içecekler ikram edildi.
vali,belediye başkanı, emniyet müdür yardımcısı.. ömer ,nedim ,kemal bey ve abimle beraber..  koltuğumuzu ,yarım daire şeklinde oturanlara karşı çevirmiştik .. birbirimizle sohbet ederken,herkesi de görüyoruz.. halamla,firuze teyze pek mutlular..

tuna ,valiyle konuşuyordu da.. didem,salına salına geldi ve tunanın kucağına teklifsizce çıkıp,oturdu.. valiye pardon diyip.. bana bardağını verdi..  belinden tutup..

tuna-- hoşgeldin..
didem-- hoşbuldumm..
akif-- didemm,gelsene kızım..
tuğrul-- kızlar.. kız çocukları, yani.. tunayı çok seviyorlar, akif bey..
güldüler..

irem-- didemciğim,tanıştırayım..eşim tuna..
didem--biliyorum ben.. burhan abi, anlattı.. bizi senin arabanla
doktora götürmüş..
tuna-- evet,bize de söylemişti.. iyileştiğinize de,çok sevinmiştik..  senin için yapabileceğim,başka birşey var mı..

didem--(başını salladı )  hı hı.. ufuk abinin,atı varmış.. sen almışsın.. büyük ve gerçekmiş.. bende binebilir miyim,acaba..
 
tuna-- babana soralım,önce.. kabul ederse,beraber binebilirsiniz.. (akif beye bakarak) akif bey ?
akif-- tamam da.. binmeyeli, uzun zaman oldu.. taviz vermeseniz..

tuna-- ben hayır diyemem..rica etti,çocuk..  didemm,ben birkaç gün sonra babana haber veririm,sizi getirir.. ufuk abini de çağırırım.. beraber bineriz,olur mu..
didem-- olurr (tunanın boynuna sarılıp,öptü yanağını ) teşekkür ederim.
(sonra inip,saçlarını savurdu..bilmiş bir edayla, babasının yanına gitti.. )
tuna--  rica ederim,didem.. rüya gibi,geldin ve gittin yani..

kahkahalar atılırken..
bedri bey,arkamızdan gelip.. arabanın anahtarını verdi..

tuna-- niye acele ettin,kalsaydı bedri bey..
bedri-- (aramıza biraz eğilip,nispeten kısık sesle ) bu bahaneydi tuna bey.... turgutla yeniden,konuştum.. istedikleriniz yerine geliyormuş.irem hanım..arkadaşlar,iş başı yapmışlar..
 birde, misafiriniz varmış.. ağırlıyoruz,irem hanım gelecek dediğimiz için bekliyor dedi..

irem-- adı,neymiş..
bedri-- gülşen çakır dedi..
tuna-- nee.. hah hah hah..
irem-- sağolun bedri bey.. gideriz,birazdan.. bu bilgi,üçümüzün arasında kalsın..
bedri-- tamam..

Hiç yorum yok: