Translate

17 Ocak 2014 Cuma

2053.bölüm..

onur,karşımızdaki beş beton karma makinasına ait.. şalteri  
basması için,tunaya getirdi..
  üstümüzde de bizim helikopter tv,klima için hazırlatılan ilanlardan bir parti bırakıp.. geçti.. şehir merkezinde de.. dağıtılacak çünkü..  herkes havada kapıp,aldı.. okuyor..  bende elimdekine göz gezdirdim.. melise bakıp..
irem-- (gülerek) güzel olmuş,beğendim..
melis-- sağolun.

tuna bana yaklaşıp..
tuna-- ikimiz basalım..
irem-- yok yok... halamı,abimi ve ufuğu çağır.. nazar boncuklarıyla altını alayım..
cebinden çıkarıp,verdi elime..

tuna-- abi,ufuk ve halamla gelir misin..
tuğrul-- peki ..(halamın koluna girdi.. ufukla yanaştılar, tunaya..)

şaltere basılmasıyla ,alkışların sesi..boşalan betonun gürültüsünü, bastırdı.. düşünün yani..

herkes hayırlı olsun,diyip birbirini tebrik ederlerken..
boncuklarla,altını fırlattım ..hızla dökülen harcın içine..

bekir-- vay başıma gelenler.. altın mı attın,sen.. çekirdek
parasına kıyamazken.. bu ne şimdi..
irem--(döndüm gülerek) evet.. çocuklarımızın fikirleri de,kendileri de.. altın gibi değerli olsunlar diye.. temellere atarım hep,bekir ağa....

hüseyin-- dedenin kemikleri sızlıyordur,iremm..
irem--  yorum yok.. biz,arkamızdan bir hayır duası almak için
çabalıyoruz..
philip-- reklamı da,bizlere sunma fikrini de.. çok beğendim.. .
sen,televizyon..klima mı satacaksın..

irem-- sağol,philip..  fikir üreten ve gerçekleştiren arkadaşlarım burada.. çok kısa zamanda hazırlandı, hepsinin emeği var..  ben sadece, sunumun böyle olmasını istedim..
tv ve klimayı  ithal ediyorum,toptancılar satacak/ dağıtacak..  ama tanıtımda faal olacağım.. çünkü.. hem iddiam var.. hemde gelirden vakfa aktarılacak,kısmetse..

nizamettin-- bizde,irem hanım nerelerde.. hiç görüşemiyoruz diyorduk.. meğerse,iş alanınız genişlemiş..
irem-- (güldüm) evet,nizamettin bey.. verdiğim sözler var.. gerçekleştirebilmek için, gayret ediyorum.. mart ayına, az kaldı..

nizamettin--(gülümseyip)  haklısınız,bekliyoruz ..
irem-- görüşeceğiz,kısmetse..

tuğrul-- sevgili misafirler.. ayakta yoruldunuz,lütfen buyrun..
yiyecek ve içeceklerimiz servis edilecek..

Hiç yorum yok: