Translate

15 Ocak 2014 Çarşamba

2052.bölüm..

bekir,mustafa.,hüseyin.. güngör,mahmut bey  ve anar geldiğinde,behzat bey ve feryal hanım da kalabalığa karıştılar.. merhabalaşırken.. onları da atlamadım.. yüzleri gülüyordu..

bekir-- ortağım,sürprizine bayıldık..niye aklıma gelmedi diye hayıflansam da.. tebrik ediyorum.. çok aklıllıca.. müşterin ve ortağın olmakta kararlıyız..sen özel diyerek,kimi kastetmiştin..

irem-- sağolun.. inşallah.. kimi olabilir,tunayı kastettim bekir ağa..

mustafa--  tunaya uçak aldın.. kullanmadığı zaman da,taksi hizmeti mi versin dedin..
güngör-- bence başka birşey var.. irem gereksiz,para bağlamaz..
anar--(ingilizce) patronum,yatırımdan çok etkilendi..  cimri
olmadığınıza inanmış..
irem--sağolsun.. mustafa beyin dediğine, ek olarak..  evet ,başka birşey  daha var.. onu da,sonra duyacaksınız kısmetse..

hüseyin-- akif,leasing yaptırsaydın..
akif-- haberim yoktu ki.. hüseyin abi..
mahmut-- sigortalattırdınız mı,irem hanım..
nedim-- evet mahmut bey.. herşey yapıldı..
bekir-- kime yaptırdınız..
irem-- her aracımızın sigortasını ,sizin şirketinize yaptırıyoruz
bekir bey..
kemal-- irem hanım,kendi  sigorta şirketimizi kuralım bence..
bekir beyler,ücretlere zam yapmışlar..

irem-- canı sağolsun... ben ondan alırım nasılsa..
güngör-- tabi canım,o da vermek için gönüllüydü sanki..

mahmut-- (gülerek) ama güngör bey.. irem hanım, öyle bir alıyor ki..
tuğrul-- bizde şahit olmuştuk..
irem-- bu bahsedilen,küçük çaplıydı abi.. ben aracı oldum sadece..

hüseyin-- bekirr.. ne kaptırdın yine..
bekir-- anlamadım ki,telefonla konuşuyorduk.. yalıyı ,istediği fiyata satmışım..
mustafa-- e fabrikanın fiyatına da,telefonda razı oldun ya..
bekir-- hiç akıllanmamışım,demek ki..
irem-- estafurullah.. yoksa zarar ettiğini mi, ima ediyorsun..
bekir-- yok canımm,o kadar da değil.. ama bilmeleri gerekmiyor değil mi..

kahkahalar atıldı.. içecek servisi yapılırken..

irem-- ben beş dakika izninizi istiyorum,lütfen..  vahide hanım,derya,şule,yasemin,melis,ilter ,bedri bey.. biraz gelir misiniz..

biraz ilerilerinde toplandık..
irem-- hepinize teşekkür ederim,yaptıklarınız ve organizasyon için..  şimdi bilmem gerekenleri,çabucak özetleyin..

(anlattılar,dinledim.. bedri beye arabadan aramasını ; turgutun arkadaşlarını işe almasını ve birkaç şey daha söylemesini  istedim.. )

******
az bir gecikmeyle vali,belediye başkanı.. nizamettin bey,emniyet müdür yardımcısı gelince.. karşıladık.. ömer bey,tanıttı.. tanıştırdı.. fotoğraflar çekiliyor tabi..
saliha hanıma teşekkür ediyorlar..
 o da; "burada olan ..olmayan ,hayırseverlerin bağışlarıyla..  büyüyoruz.. gençlere ,daha nitelikli eğitim verebilmek amacındayız.. sosyal proje eksiğimizi gidermek için ;buranın yerini,malzeme ve hizmet  harcamalarını da tuna bey karşılıyor.. onur bey ve ekibi,inşaatı .. tuğrul bey de,kontrolörlüğünü üstleniyor.. bittiğinde, vakıf bünyesine katılacak.. "vb.. şeyler söyledi..

vali bey ve belediye başkanı da bizi kutlayıp,eğitim adına yaptıklarınızı.. taktirle izliyoruz vs.. dediler kısaca.. alkışlandık..
ve abimin buyrun demesiyle.. hep beraberce.. temel atılacak yere ilerledik..  

Hiç yorum yok: