Translate

15 Ocak 2014 Çarşamba

2049.bölüm..

neşe-- ziya,seyahatteymiş.. kızlarda,zuhalle beraberlermiş..

lütfü-- irem,uçak ..helikopter kaç kişilik.. birde tarifeyi öğrensek.. kara yolunda, zaman kaybetmemiş oluruz..
irem-- tabi,lütfü abi.. konuşuruz..

derya-- (yaklaşıp,uçak ve helikopterin resimleri, teknik özellikleri ve kapasitesinin yazılı olduğu broşürü verdi lütfü abiye ) buyrun,size de verelim..uçak on iki kişilik.. ilk uçuşu ben gerçekleştirdiğim için..  tecrübeli personeli ve konforu sayesinde.. çok memnun kalacağınızı söyleyebilirim..
tarifeye bağlı olmadan,istediğiniz saatte ..istediğiniz yere ..uçabilmenin de farklı maliyetleri olduğundan.. randevu alırken,fiyatı öğrenmeniz mümkün olacak.. bedri bey ve ekibi,yardımcı olacaklar size..

lütfü-- (broşüre bakıp,cekedinin cebine koydu ..)  siz nereye gidip-geldiniz ki..
derya-- irem hanımın,isteği ile.. çiçek hanım ve ailesine refakat ettim.. İstanbula gittik..   (bana bakıp) tahmin ve tespitleriniz çok yerinde.. teşekkür ettiler,selamları vardı..
irem-- (gülümsedim ) as.. sağol,seni yordum..
derya-- rica ederim,yorulmadım ki..

kemal,ömer bey geldiler.. tokalaştık.. nedim bey ve tuna diğerlerine tanıtırken..

irem-- derya,sağol..
derya-- rica ederim.. gerçekten,güzeldi ..gülten hanımın, duasını aldınız.. çok sevindi,çokk..
irem--(gülümsedim ) barışmışlardı değil mi..
derya-- evet.. gece arabadayken barıştılar.. beni de,mahvettiler..
irem--( elini tuttum.. )tahmin ediyorum ama senden başkasından
isteyemezdim.. bu arada,çok güzelsin deryacığım.. oğlun mu olacak acaba..
derya-- (elini gözlerine kapatıp) öyleymiş..
irem-- (beline koydum kolumu,gülerek yaklaştım kulağına.. ) kaderi,şansı güzel olsun.. hayırlı evlat versin allah.. said duydu değil mi..
derya-- amin.. (gülümsedi) evet duydu..gördü.. siz bilmeyin de,
İstanbula birlikte gittik.. beni yanlız gönderemedi.. burhan bekliyordu,uzak bir mesafede.. el salladık karşılıklı.. onlar kavuştular.. biz döndük..
 maruf da.. birazdan gelecekmiş..

aylinle,elanın arasında cıvıldayan ufuğa takıldı gözüm..
irem-- anladım.. yavuz bey nerede ki..
derya-- burada,beraber geldik .. aylin hanım,biraz endişeliydi de..  yavuz bey,merak etme yaklaşmam size dedi..
irem--  ufuğun,ne zor günler yaşadığını bildiklerinden..  onu üzmemek için ,fedakarlık yapıyorlar.. offf of.

akif-- irem hanım,merhaba..
irem--(döndüm.. yanında kızları da var.. ay nasıl güzeller.. ) merhaba akif bey.. didem,çiğdem.. hoşgeldiniz ,ben irem..
didem--çiğdem-- hoşbulduk.. biliyoruz kii..
eğilip,öptüm yanaklarını..

akif-- (gülerek) nihayet tanıştırabildim. sizi görmeyi çok istiyorlardı..
irem-- bende istiyordum.. çok tatlılarmış maşallah.. başka birisiyle daha tanıştıracağınızı, umuyordum ama.. kazandibi
yapmamı mı bekliyorsunuz yoksa..
akif-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: