Translate

15 Ocak 2014 Çarşamba

2048.bölüm..

tuna-- soda içeriz,bedri bey..
bedri-- tamam..

aylin,ela,menekşe,neşe abla..cris,elizabeth,philip.. prof lar.. ercan bey.. saliha hanım,galip bey..
rekin,vahide hanım.. derya,said.. melis,faruk bey.. davut bey,hakan bey.. levent ,sami bey.. yasemin.. şule-mehmet bey.. fevzi,oya.. vecdi,meryem.. sadun,şermin ahu,ilter beyler ile öptüm,tokalaştık..,merhaba dedik..
hepsi,pırıl pırıllar.. birşeyler yiyorlar..

tuna, sadun beye teşekkür etti..
yeni gördüklerime.. nasılsınız dedim.. kısaca iyiyiz ve tebrik ederiz gibi laflar edilirken.. abim.. orhan abi..
lütfü abi..  nedim bey geldiler.. onlarla da merhabalaştık....

menekşe-- seni tebrik ediyorum ..sürpriz ,mükemmelmiş..
ela-- ben de,tahmin edememişim..
irem--sağolun.. artık,istediğiniz zaman annenizin yanına gidebilirsiniz..
orhan-- yapma,irem.. çok çeşitli riskler,var..
irem-- tamam canım,onlar gelir..

tuğrul-- gelin,ben alacağını düşünmüyordum açıkcası.. tuna, oynatmaz şimdi.. bize de ,bir sürpriz yapsan diyorum..
irem-- canın sağolsun abim.. sana, her türlü sürprizi yapabilirim.. yeter ki,iste..
tuğrul-- sustum..  ben tunanın tepkisini merak ediyorum.. görünce ne yaptı..
orhan-- bende..
tuna-- hiç beklemediğimden,hepinizden çok ben şaşırdım..
tuğrul-- ne yaptığını sormuştum ama..
tuna--duydum da,aldırmadım abi..

güldük..
rekin-- güle güle kullanın,hayırlı olsun.. taksi hizmeti,çok akıllıca bir yatırım bence.. fakat acelenizin,nedenini anlayamadım irem hanım..

fevzi-- ben zamanlamanın,çok yerinde olduğunu düşünüyorum..
vecdi-- bende..
said-- komşularınız,tahmin ediyor da.. biz niye edemiyoruz, irem hanım..
irem-- sağolun,beyler.. acelemin nedenini yakında anlayacaksınız mr.blaunt.. said,komşularımıza özellikle söylemiş değiliz..  konudan tesadüfler sonucu ,haberdar oldular..

tuna-- halamlar,nerede.. onur,turgut,behzat bey,feryal hanım..
da yok..
irem-- yavuz bey,güzide hanım,mahmut bey..bekir bey,hüseyin abi ,güngör,mustafa beyler,yasinler .. ziyalar,kızlar ..anar da yok..

tuğrul-- yasinler iş nedeniyle gelemiyorlar.. halamla,firuze teyze de.. onurun şantiye odasındalar..

vahide-- turgut iş yerinde.. nöbetçi kaldı, gönüllü olarak..
şermin-- feryal ve behzat bey de.. buradalardı ama.. çevreye bakıyorlar herhalde..

yasemin-- anar da,bekir ,güngör, mustafa ..hüseyin beylerle gelecekmiş.. çetin bey,ancak açılışa gelebilecekmiş..

bedri ,tepsiyi taşıyan garsonla beraber geldi.. bize sodalarımızı verdi,kendisi de aldı.. diğerlerini ikram etti garson..

ercan-- özcan bey gittiği için,güzide hanım kaldı.. ben geldim..
açılışa da,o gelecek.. abdullah bey ve batu bey de nöbetçi.. sanırım,gece siz de görevlisiniz..

irem-- evet,öyle ercan bey.. düğüne biraz geç gideceğim..
rekin-- ne kadar geç..
irem-- bir saat kadar.. yeri söyleyeceksiniz,çaresiz..
rekin-- hiç olmadı bu.. batu beyden,rica etsek..sizin yerinize
başkası okusa ..
irem-- yok,rekin.. istemem..

Hiç yorum yok: