Translate

15 Ocak 2014 Çarşamba

2047.bölüm..

rekinin yerinde.. faaliyet vardı da,bakamadım.. nasılsa geleceğiz.. bbc binası , çevresi..ve  helikopter pisti göz alıyordu..

inşaat sahasına, yirmi dakika önce geldik.. arabalar çok,sıralanmışlar.. araziye park etmişler falan.. tahta perdeyle çevrili tabi.. kapı olarak bırakılan kısımdan, görüldüğü kadarıyla..
davetliler gelmişler..

arabayı park edip..ikimiz el ele girdik,içeriye..
 inşaat sahası daha uzak.. beton karma makinaları dönüyor.. ve birçok baretli,tulumlu çalışan görüyorum..
yakına ,stad tarzı oturma yeri konulmuş.. üstü kapalı..
 birde açık büfe ..yiyecek ,içecekler göze çarpıyor.. herkes ellerinde tabak bardak..  bistro masaların çevresinde,sohbet ediyor..
 alan düzeltilmiş ve karo taşı döşenmiş..

yaka kartı takmak için,bir bey yaklaştı..
-- adınız..
tuna-- tuna -irem kara.. ama sen ,yazma istersen..
-- anladım,buyrun lütfen.. tuğrul bey az ileride..
tuna-- sağol..

ufuk-- iremmmm..
ses nereden geliyor,anlayamadım bir an.. ve dikkat çektik..
foto muhabirleri  bize dönüp.. bir kaç poz ,çektiler hemen..

bir bayan,yaklaşıp..
-- merhaba.. ben xxx gazetesinden,şenay xxx .. sizinle,ropörtaj yapmak istiyorum..
tuna-- memnun olduk,şenay hanım.. ama ben devlet memuruyum.. ropörtaj veremem.. eşim de,ilgili değil.. umut vakfı müdürü ,saliha hanımla görüşürseniz.. bilgi alabilirsiniz..
-- peki,sağolun..
irem-- iyi günler..
o başıyla selam verip.. masasına döndü..

ufuk da , önümüze geldi.. nasıl sevinçli,yüzü gülüyor.. takım elbisesini giymiş.. yanağını okşadım..
irem-- (kısık sesle )ufuğum,kalabalıkta niye öyle bağırdın..
ufuk--ama kim gelmiş,biliyor musun..
irem-- kim..
ufuk--(fısıldadı ) aylin gelmiş,aylin .. sen mi çağırdın.. çok özlemiştim..
irem-- dün nişana gelmişti.. bugün de,biz çağırdık.. tek mi gelmiş.. dün,yanında arkadaşı vardı da..
ufuk-- tek canım.. yani başkaları da var.. ama kimseye arkadaşım demedi.. ela,neşe teyze,menekşe teyzeyle .. konuşuyorlar..

tuna-- hadi yanlarına gidelim.. halamla, firuze teyze geldiler mi..

ikimiz aramıza alıp,ellerini tuttuk yürüyoruz..
ufuk-- geldiler.. babamla,bir abi temelin yanına götürdüler.. dua edeceklermiş.. ama ben yaklaşmıyorum..
tuna-- aferin sana..

bedri-- merhaba.. hoşgeldiniz..
tuna-- irem-- hoşbulduk..
tuna-- tebrik ederim,bedri bey.. çalışmalarınızı çok beğendim..  müdürlüğünüz de, hayırlı olsun..
bedri-- (gülümsedi )çok, teşekkür ederim.. içecek isteyecektim..
siz ne alırsınız..
tuna dönüp büfeye baktı..

Hiç yorum yok: