Translate

14 Ocak 2014 Salı

2046.bölüm..

telefon çalınca..
irem-- sen bak.. çiçek olabilir.. ben yokum.sen birşey bilmiyorsun..
tuna-- neden..
irem-- aç aç.. İstanbula gönderdim onu.. ailesiyle beraber..
tuna-- ahhh,ah.. benim becerikli..vicdanlı karım.. (açtı) alo..............  efendim derya.. ............................. ...........nerede mi,bulvardayım.. yanımda da.. bana söyle.. ..................................................... .................................................................................................
hah hah hah.. siz çok yaşayın, e mi.. gördüm,gördüm.. şok geçiriyorum.. .................................... ............................hıı,sağol.. giyinelim,geleceğiz.. siz gidin.. orada konuşursunuz tamam mı..
............... .................... .................. gelirsek,gecikir.. eve de,tek gidemeyiz.. ayıp olur, yavuz beylere.. madem,gelmeyeceğimizi duydular.. iremin arabasını alsınlar,onlarda..  ..................... ................................ tamam.. sağol..

kapattı ve evin önünde park etti..
aceleyle çantayı, askıyı alıp.. yukarı çıktık..

el,yüz yıkama..diş fırçalama sonrası.. giyinme odasına girdiğimde,dolap kapağına astığı.. yakut rengi, muhteşem tuvaleti.. açılışa göre olan..şık elbiseyi ve şimdi giyeceğim takımı,gömleği  görünce.. ağzım açık kaldı..  altlarına da ,ayakkabılarımı koymuş tertipli aşkım..
tuna,sandalyede çoraplarını giyiyordu.. dizlerine oturup,sarıldım boynuna.. o da ,sımsıkı sarıldı bana..

irem-- (sesim titriyor ) ben seni hak edecek ,ne yaptım acaba..
tuna-- sen benim,canımsın.. canım.. ben elbise aldım,sen uçak
almışsın.. ya ben ne yaptım, acaba..
şu anın,uzamasını.. çok istesem de.. hadi güzelim,giyin.. gece bizim.. dubaide devam ederiz,tamam mı..
irem-- (boynuna sokulup,öptüm usulca.. ) tamam..

**********
  topuzumu,makyajımı bile arabada yaptım.. inci takılarımı takıp..
kimlerin geleceğini tunadan dinlerken..  sakinleşmek için.. bir sigara yaktım..
tuna-- iremm.. sakin ol..
irem-- sakinim de.. koşturduk.. aheste hazırlanmak isterdim..
saçım nasıl..
tuna-- gayet  güzel, harikasın aşkım..  tören olmasın,biz temeli kendimiz atalım dedim ama ömer bey.. olmaz, büyük ölçekli bir yatırım yapıyorsunuz.. devamı da gelecek, diyorsanız.. yerel yönetimi  takmıyormuş gibi,anlaşılmayın.. sizin niyetinizi biliyorum ama onlar bilmiyorlar..  valimiz de,belediye başkanımız da..gerçekten dürüst ve değerli insanlar.. karar sizin ama küstürmenin anlamı yok,bence.... diyip gerekçeleri sıralayınca,peki dedim. (yoldaki afişi görünce,gülerek ) vayy,bu daha güzelmiş.. turuncu-beyaz kimin fikriydi acaba..

irem-- bilmiyorum,o kadar detaylı konuşamadık da.. bu Adanasporun renkleri.. bir tanede Adana demirsporun renklerinden olan var.. ayırım olmasın dediler, herhalde..
tuna--iyi düşünmüşler.. sky dreams airlıne.. hava taksi ücreti
ne olacak..
irem-- İstanbula gidip- döndü uçak.. pilottan masrafını,öğrenip
fiyatlandırırım.. marufa,benzinliği vermeseydim keşke..

tuna-- yok yok.. o, sana göre değildi..  ithalatı sorunlu,onun..
(gülerek )bu gece yayından sonra,ikimiz uçağımızla gidelim..
irem-- ayy,ben onu tamamen unutmuştumm.. iyi ki,hatırlattın..
hiç bir spiker, bu kadar çeşitli, şık kıyafetle haber sunmamıştır herhalde.. hemde radyoda..

tuna--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: