Translate

14 Ocak 2014 Salı

2045.bölüm..

hep beraber çıktık, kahvaltı salonundan.. asansörü bekliyoruz..
mehmet-- saat kaçta,temel atılacak tuna bey..
tuna-- (saatine baktı) bir saat, sonra..
mehmet-- böyle gelebilir miyiz,giyinelim mi..
tuna--basın ve protokol olacak ama siz bilirsiniz..

bedri-- şuleyi görmedim de.. melis mankenleri kıskandıracak
kadar,şıktı.. benden söylemesi.. abi,üstünden tır geçmiş gibi..ama sen böyle gelsen de olur.. zaten..feryal hanım da,gelmeyecekmiş .. yasemin hanımdan duydum..
behzat-- sağol,iyi ki söyledin.. geç bakalım dalganı.. süründüğün günleri unuttun..
bedri-- evet,unuttum.. bir daha da ,asla o halde görmeyeceksin beni.. sen nasıl düştün bu duruma, onu anlamıyorum.. gayet iyiydiniz.. nasıl başardın ,bilmem..
irem-- niye gelmiyor,feryal hanım.. neden siz misiniz,çalıştığı için mi..
behzat-- her ikisi de..
irem-- suçlu musunuz..
behzat-- yok,yanlış anladı..
irem-- o zaman,giyinin.. (asansöre bindik.. bedri,tuna ben..)
behzat-- nasıl gelecek ki..

irem--(kapı kapanmasın diye, ayağımı koydum ) inanamıyorum size.. bir buçuk gün,iyi.. ertesi gün,bozulduk.. birde, nasıl geleceğini bana soruyorsunuz.. bir zahmet gidin de,ikna edip..getirin..
hele hakan beyin yaptığı,acemiliği aklım almıyor..
 kararlı,yaratıcı ve birebir çözümler üretin lütfen..

mehmet-- ne zaman,ne yaptın ..
bedri-- gaye hanım için.. garsona yüzüğü var mı,bak demiş.. tabi,irem hanım anında enseledi..
faruk-- hakann,ne oldu oğlum.. mangalda kül bırakmıyordun, az önce..
davut-- küle bulanmış,acemi..
irem-- tencere dibin kara,seninki benden kara.. durumu da,çok komik.. (çektim ayağımı ) tunanın yanında, zorla konuşturuyor sunuz beni.. cık cık cık..
tuna-- (gülerek)ben de, en güzel kara ile konuşacağım....
irem-- o kim, ben tanıyor muyum..
kahkahalar atılırken.. indik aşağıya.. park yerine yürüyoruz..

bedri-- araba,bu tarafta.. ben iş yerine gidiyorum.. beraber,geleceğiz..
irem-- tamam.. vahide hanım,oya hanımı arayıp..
tuna--- dur dur.. dün ,ben çağırdım.. fevzi beyinde haberi var.. vecdi beyin de.. hepsi geliyor.. feryal hanımda dahil..
irem-- (güldüm )gidebilirsiniz,bedri bey.. en düşünceli,centilmen  kara.. sorunu çözmüş..
bedri-- tamam..

arabayı açtı,oturduk.. hareket ederken.. uzanıp,yanağını öptüm..
irem-- sağol,hayatımm..
tuna--sende,aşkımm... şimdi,şu sürprizi.. gizemli hallerinin nedenini, anlat bana.. (çıktık parktan.. hızla ilerliyoruz yolda.. )
irem--(güldüm )  sabret..
tuna-- ama olmaz ki,sabret..idare et.. sıra sende,sevindir bakalım..
irem-- hah hah hah.. benim gibi sevineceksin ama..
tuna-- yapamam ki..

  (çarşı çıkışında.. karşılıklı kaldırımdaki iki direk arasına gerilen ipe  ..  kocaman bez afiş asılmış.. hafif hafif dalgalanıyor.. mavi zemin,üstünde birkaç bulut ve küçük  tip uçak resmi var..
"sky dreams airlıne
yurt içi- yurt dışı hava taksi hizmetine başlamıştır.."
rezervasyon için.. tel no var.. en altta da.. bahadır holding yazıyor..tunaya baktım,görmemesi mümkün değil çünkü )

tuna--(ışıklarda durunca,direksiyona yaslanıp ..başını kaldırarak yeniden okudu.. hayretle bana dönüp.. ) iremmm,bu ne..
irem-- oyuncak aldım sana.. sevin bakayım..
tuna--hah hah hah.. senn ciddi misin..
irem-- ayol çarşaf gibi,reklam yaptırmışım.... şaka olur mu,hiç.. tabi ciddiyim..
tuna-- (elini omuzuma koyup,çekti beni.. olabildiğince sarılıp..
yanağımdan öptü ) sağol,gerçekten çok şaşırdım.. organizasyon
kusursuzdu.. hiç anlamadım, aklıma bile gelmedi.. tebrik ediyorum.. hayırlı olsun..
irem-- (öptüm bende .. ışık yanınca,hareket etti ) teşekkür ederim.. amin,inşallah öyle olur.. sen gidip-gelmemizi dert etme.. aklın rahat olsun diye.. aldım..   güle güle,kullan.. kullanalım,kazasız belasız..
tuna-- amin.. ne diyeceğimi bilmiyorum.. sürpriz,tam sürprizmiş.. şok oldum..

bulvardaki diğer afişi de gördük..
daha dikkat çekici.. kırmızı üstüne siyah yazılmış.. boyutları da farklı.. helikopterin resmi var bunda da..
tuna-- helikopter de mi aldın..
irem-- evet..

telefon çalınca..
irem-- sen bak.. çiçek olabilir.. ben yokum. sen birşey bilmiyorsun..
tuna-- neden..
irem-- aç aç.. İstanbula gönderdim onu.. ailesiyle beraber..
tuna-- ahhh,ah.. benim becerikli..vicdanlı karım.. (açtı) alo..

Hiç yorum yok: